Trygve Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har et lite problem, explorer svare ikke når jeg åpner filmer fra Fraps mappen. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har du viruskontrollert filene? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Scannet pcen to ganger Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sjekket for spyware også? Lenke til kommentar
Helt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg ville tro dette er et codec problem... Explorer har jo en tendens til å kræsje hvis du har litt buggy codecer... Vet ikke hvilken codec fraps bruker, men det har ofte skjedd her at explorer klikker den lager et sånt lite preview bilde. Så hvis det er en helt vanlig codec fraps bruker så kan du jo prøve å installere den på nytt... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Explorer slutter å svare vis eg trykker på filene og, så trur ikke det er codec Endret 29. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Helt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jo, fordi med en gang du trykker på filene setter den i gang med å lage en preview som du kan se nederst til venstre... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ok, med det virket i går. Noen som vet hvilken codec det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå