Nimblex Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei. Jeg driver og setter opp et nytt system, men er veldig usikker på hvilket skjermkort jeg skal velge. Det jeg legger vekt på er at det skal være stille og at det skal ha god ytelse, samtidig som at det ikke må koste for mye. Jeg har tenkt å gå for dette hovedkortet: Gigabyte GA-K8NXP-9 Skjermkortet jeg vurderer er dette: Sapphire X850XT Platinum Edition 256MB Har sett meg ut dette kortet fordi det ser ut som om det har en god og stillegående kjøler og er etter hva jeg vet et veldig godt kort. Det er selvfølgelig ikke så lett se ut i fra bilder om dette kortet støyer eller ikke. Håper noen kan hjelpe meg med dette! Takker for alle svar på forhånd! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) kortet har jo ikke kommet enda så om det har en bra kjøler veit jeg ikke, billig er det heller ikke. men det er et kraftig kort, som pryler alt!!! edit: wops! det var vist et pe Endret 30. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
sixx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Så mye kraft krever jo mye kjøling da... Så jeg vil tro at det kanskje vil støye på samme nivå som x800 kortene... Men det avhenger jo fra produsent til produsent Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) kortet har jo ikke kommet enda så om det har en bra kjøler veit jeg ikke, billig er det heller ikke. men det er et kraftig kort, som pryler de fleste!(alle bortsett fra x850xt pe ) er ikke dette x850xt pe? Endret 29. desember 2004 av Nimblex Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Så mye kraft krever jo mye kjøling da... Så jeg vil tro at det kanskje vil støye på samme nivå som x800 kortene... Men det avhenger jo fra produsent til produsent Har du noen erfaring med støy fra Sapphire x800 i forhold til støy da? Er disse stillegående eller bråker dem? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 er ikke dette x850xt pe? Jeg synes å huske at jeg postet en bekreftelse på det spørsmålet. Mulig jeg dobbel-postet også. Gjorde det en gang tidligere i dag iallefall. Den er borte. Ingenting forsvinner, bortsett fra deler av regnestykker - spesielt i ligninger (et teit konsept i seg selv). Men uansett: Ja, dette er X850 XT PE. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 kortet har jo ikke kommet enda så om det har en bra kjøler veit jeg ikke, billig er det heller ikke. men det er et kraftig kort, som pryler de fleste!(alle bortsett fra x850xt pe ) Dette er jo et x850xt pe-kort! Begynner å bli ganske lei av alle de slurvete svarene dine, headcleaver. Neste gang du skal poste et innlegg foreslår jeg at du leser trådstarters post nøye, og vurderer om du virkelig har noe konstruktivt å tilføye. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 kortet har jo ikke kommet enda så om det har en bra kjøler veit jeg ikke, billig er det heller ikke. men det er et kraftig kort, som pryler de fleste!(alle bortsett fra x850xt pe ) Det er jo et PE kort Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 But the cooler is very interesting. First of all we can see that ATI had to give up the one-slot solution, and so the cooling system occupies two slots. It uses a widespread cooling method: the air is taken from the system unit and is driven over the processor, hot air being burst outside. Memory chips are also cooled, but from the back – only by a small plate. We should say that this cooler is very noisy when you turn on the computer, and it may even disappoint you at first. However, just after 4 seconds of operation the cooler drops its speed and produces almost no noise. http://www.digit-life.com/articles2/radeon/r480.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå