Gå til innhold

Ytelse og pris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For den lydfanatikern jeg er, hvem av de vil jeg gå for? Håper på raske svar siden dette haster litt. :)

Er du en ekte lydfanatike vil du ikke like noen av disse ;)

Men uansett tror jeg at du vil tjene mer på å gå for et sett med bare 2 høytalere og sub til samme prisen det gir mye bedre opplevelse.

Som f.eks dette http://www.psdata.no/ps.asp?it=108243&mlevel=080400

Har selv den "gamle" modellen av dette settet i huset og det spiller ganske bra til å være et typiske "billig" høytalere.

Lenke til kommentar
Jeg likte det settet du linker til der, men kunne du utdype hva du mener med at man får bedre opplevelse med to sette enn fire osv? :)

Vel når du kjøper et sett med 5 høytalere til ca 1000 kr får du høytalere som er de samme som er i sett med 2 til 400-500kr.

Det vil med andre ord si flere høytalere med dårligere kvalitet.

Lenke til kommentar

Jeg har det Altec Lansing systemet det refereres til der, og jeg er fornøyd med lyden fra det. Det er ikke kjempelyd akkurat, men det duger til spill og musikk. Film ser jeg på TV-en i stua.

Bassen lager litt lyd, men jeg synes den er for upresis og rumlete. Det kan ha noe med skrivebordet og kabinettet å gjøre. Det vil si at jeg er usikker på om den litt upresise bassen skyldes sub-en eller om det er vibrasjoner i møbler i rommet som gjør det. Heller egentlig litt mot det siste.

Design på høyttalerne synes jeg trekker litt opp, og de er overraskende kraftige til å være så små og tynne som de faktisk er.

Det beste du kan gjøre er å prøvehøre høyttalerne i butikken før du kjøper dem.

-Zlatzman

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...