strike8 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hei Jeg er på jakt etter et program hvor jeg kan "vrenge" stemmen, eller lage "elektronsik" stemme.....hvor jeg kan bruke min egen stemme Men jeg vet liksom ikke hvor jeg skal starte å lete....så jeg spør heller like godt her på forumet om det er noen som vet om slike programmer. Mvh Strike8 Endret 30. desember 2004 av B|Real Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Glem det. Endret 29. desember 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du kan starte å lete her. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 En mulighet er å gjøre opptak av stemmen i et sequencerprogram og legge på effekter etterpå. Bruk f.eks Cubase. Lenke til kommentar
Helt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Adobe Audition (Gamle cool edit) kan du jo gjøre en del sånt, legge på masse efekter på stemmen osv... Vet ikke om den har ferdig preset til "elektronisk" stemme, men den har helium og lower og raise pitch som begge forvrenger stemmen ganske bra... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Cylonix, aner ikke hvor en får tak i det. www.google.com <- åja, der ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Lydinnspling i XP går det til en vis grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå