fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg spår at skoene ikke vil falle noe i pris! Tvert i mot, prisene kommer til å bli enda høyere en de er nå! - Folk kommer til å innse at man MÅ ha mer enn et par sko! - De fleste kommer til å innse at sko er like viktig som som bukse og genser når det gjelder å kle seg! - Det kommer nok til bli solgt dobbelt så mye sko i 05 enn i 04! Noen andre som har noen spådommer om skomarkedet? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tøbbi, du er guden min den neste halvtimen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Igjen, jeg vil minne deg på prisen jeg har gitt deg. Ikke uten grunn. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg spår at skoene ikke vil falle noe i pris! Tvert i mot, prisene kommer til å bli enda høyere en de er nå! - Folk kommer til å innse at man MÅ ha mer enn et par sko! - De fleste kommer til å innse at sko er like viktig som som bukse og genser når det gjelder å kle seg! - Det kommer nok til bli solgt dobbelt så mye sko i 05 enn i 04! Noen andre som har noen spådommer om skomarkedet? Lager du bare utrolig dumme, ubrukelige tråder, du?? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Igjen, jeg vil minne deg på prisen jeg har gitt deg. Ikke uten grunn. There's only one Tøbbi! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tøbbi: Master of Spam™ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Igjen, jeg vil minne deg på prisen jeg har gitt deg. Ikke uten grunn. There's only one Tøbbi! men det er bare en av meg og deg også Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Øivind spådde jo...da ville jo jeg også spå..dessuten så digger jeg å prate om sko! Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tenker du tar deg fri til neste år jeg, så slipper vi å løpe etter deg for å stenge tråder. Bruk tiden til å tenke gjennom hvorfor du driver og starter en masse ubrukelige tråder. Når du kommer tilbake så slutter du med det Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg får vel ha det som nyttårsforsett da....ikke lage "meningsløse tårder"..men som sagt tidligere i tråden, det finnes jo bare en Tøbbi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg