ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Heijja, jeg og tøbbi er blitt enig gjennom en lang diskusjon (2 meldinger) at vi syns dere moderatorer er så gretne, og dere burde bli litt mere morsome. altså fyllt med humor, ja le med :!: så blir dere glade. Men vi vil kom til bundsmed warningene våre og signatur mysteriet . Den va vrien, ingen veit hvem var den greie/sure/søte/snille/pus moderatoren som gjorde det på tide å ta frem sherlock skillsa Endret 29. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg synes moderatorene gjør en kjempebra jobb og at de er morsomme fra før av jeg... Og hvis du hadde syv linjer i siggen din...Da er det vel din egen feil? Denne stenges vel også snart? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jeg synes ikke at søppel poster som blir lagt i søppel katogorien burde blitt stengt, det er jo rett og slett søppel og da har det kommet rett plass Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, synes kanskje at moderatorne burde bli litt snillere.....her om dagen så ble posten min steng fordi jeg postet i søppel og ikke i annet...hva er liksom forskjellen på søppel og annet liksom Synes at den som endret på signaturen ATi-Radeon burde stå fram! Det er jo nesten som å hacke seg inn på en konto å forandre på info! Skulle iallefall ha sagt i fra! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg synes moderatorene gjør en kjempebra jobb og at de er morsomme fra før av jeg... Og hvis du hadde syv linjer i siggen din...Da er det vel din egen feil? Denne stenges vel også snart? Enig. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 ja de gjør en bra jobb, men aero^^ du går ikke opp i rang av å smiske til moddiser, du forblir som bruker ikkeno mer. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg synes ikke at søppel poster som blir lagt i søppel katogorien burde blitt stengt, det er jo rett og slett søppel og da har det kommet rett plass Helt enig. De stenger dem garantert på grunn av egne meninger om emnet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg synes ikke at søppel poster som blir lagt i søppel katogorien burde blitt stengt, det er jo rett og slett søppel og da har det kommet rett plass Nå mener jeg at det blir litt feil, en tråd for å fortelle at moderatorer er grettene/sure ol. Burde ikke få lov å leve! Ikke i Søppelkurven engang... Er det ikke et eller annet sted som er laget for å si hva man mener om moderatorer? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vi skal fram til hvem som skiftet signatur til ATi-Radeon...men ATi..skift overskrift da...så slipper vi en grett'n mod! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Heihei, teite mennesker her også, jo! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 mod. gir oss warnings, da burde vi få lov å skrive va vi mener om mod. av og til, rettferdighet skal bli enten entenei. Revelusjon blir om det trengs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 mod. gir oss warnings, da burde vi få lov å skrive va vi mener om mod. av og til, rettferdighet skal bli enten entenei. Revelusjon blir om det trengs Eller så kan du lese de jævla retningslinjene, drittunge. Takk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ja de gjør en bra jobb, men aero^^ du går ikke opp i rang av å smiske til moddiser, du forblir som bruker ikkeno mer. Det er bare min mening. De gjør jobben sin, og følger retningslinjene. Dette har ikke noe med "smisking" å gjøre. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) mod. gir oss warnings, da burde vi få lov å skrive va vi mener om mod. av og til, rettferdighet skal bli enten entenei. Revelusjon blir om det trengs Eller så kan du lese de jævla retningslinjene, drittunge. Takk. Faen du ER dust du? Da kan du bare ha det så godt! Herregud dette forumet er drit bra, for man får hjelp til alt mulig! Men moderatorene er jo så sure og grettne og ALT skal være perfekt! Til og med måten man skriver på! (Altså skrive feil). Dere tar det altfor seriøst og det er altfor mange moderatorer her! Syns dere skal kaste de "bruker moderatorene" for de er de værste! Ikke får man si sine egne meninger for da får man warning hvis moderatoren har en annen mening! Jaja. Sånn ... nå får jeg sikkert warning for dette også! Men så veldig fint at det er ytringsfrihet i dette landet! For da kan jeg si AKKURATT hva jeg mener! Og nå har iallfall jeg fått nok, hvis dere ikke skjerper dere med å være blide og hyggelige og lar andre få si hva de selv mener (selvfølgelig må det ikke være noe alvorlig og ulovlig (mobbing etc.)), ja, da finner jeg meg et annet forum på flekken!! "Oj da mistet vi en dustete bruker! Så synd..", men 1 bruker er mer enn dere tror! Rykter sprer seg veldig fort! (EDIT: Det var IKKE en trussel.) Endret 29. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeez, hvem glemte å lukke døra til helvete? Forumet overstrømmes av prepubertale drittunger. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Jeez, hvem glemte å lukke døra til helvete? Forumet overstrømmes av prepubertale drittunger. Isåfall er det vi som utgjør forumet, for vi er i flertall! Og du sier mye rart du også, jeg trodde at du var rundt 14 år før, helt til jeg så at du hadde skjegg på det profil bildet ditt. Endret 29. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Maken til krangling da barn... ATi-Radeon: hvis du ikke fikk beskjed om hvem som fjernet siggen din, så ta det opp med en admin - du burde ha fått vite det. Ellers var det nok en helt riktig avgjørelse om den var syv linjer stor. Fredrik i Niclas: ro ned språket, ellers kommer jeg og kjører en støvvel langt opp en valgfri kroppsåpning, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg