RockFord_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har sjedd 2 ganger nå.. invertere til katodene mine har tatt kveld.. Så jeg byner og lure på om det er noe feil her.. De smelter plasten og lukter svidd.. Er luftehull på de som jeg har passet på at fikk luft.. Er av den typen man får på microplex.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hmm... en av de jeg har kjøpt fra Microplex sprakk i plastikken etter en stund, men aldri opplevd at den har smeltet, men det kan jo såklart skje, men jeg anbefaler deg å kjøpe Sharkoon neste gang, de har jeg ingen ting og si noe på... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hmm... en av de jeg har kjøpt fra Microplex sprakk i plastikken etter en stund, men aldri opplevd at den har smeltet, men det kan jo såklart skje, men jeg anbefaler deg å kjøpe Sharkoon neste gang, de har jeg ingen ting og si noe på... Ehhh? "sharkoon" det er da sikkert en annen produsent men har du en link? hmm.. *søkepå-i-google* Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sharkoon er et merke ja. De selger det på netconnection ( Direkte Link ) Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har hatt akkurat samme problemet. Jeg byttet de inn en gang, men andre gangen gadd jeg ikke mer. Da Dreit jeg bare i det. Virkelig elendig spør du meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå