Valent Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) det er den eneste som støyer mye i min kabinett.. psu'en har den fra aspire Endret 30. desember 2004 av Valent Lenke til kommentar
mago Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 annbefaler denne BeQuiet, PSU, 450W -S1.3 Dette er et meget stille og lekkert (crom) 450W PSU , fra Be Quiet. 820kr koster denne Selv har jeg storebroren (520watteren) som er meget god/stille http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet709.htm BeQuiet PSU i ny versjon! EKSTREM stabilitet: 5 % Toleranse på 5V, 3.3V & 12V! Med speilblank Titanoverflate, ATX 1.3 standard, 2 stk. lydløse LED vifter, 3 minutter follow-up styring på viftene, temperaturregulering og aktiv PFC. BeQuiet gir nå 3 års garanti på sine PSU!! Teknisk Info: PSU BeQuiet! Blackline BQT P4 450W - S1.3, ATX, PFC ATX Standard 1.3 temperaturstyrte, lydløse vifter 3 min etterkjøring av vifter ved power-off Aktiv PFC Temperaturstyring for 3 kabinettvifter EKSTREM stabilitet: 5 % Toleranse på 5V, 3.3V & 12V Output Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå