Pels Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har plugga innpå en zalman fanmate og kjører vifta på ca 3000rpm, det merkest ikke på tempraturen men den ble stillegående bilde, BILDE ! EDIT: forr., er det dette kortet som inkluderer Wifi?... 3392230[/snapback] Bruker Zalman-motstanden. Funker like bra. Skal kjøpe den Zalman chipset-blokken på mandag og få se om den passer. Lenke til kommentar
idieH Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har du fått testa med den zalman-kjøleren? *er spent* Går det an å brekke eller på en eller annen måte fjerne deler av kjøleren om den er for stor? Slipe av det øverste på de nærmest grafikkortet f.eks. Har noen prøvd noe liknende noen gang? idi Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Har du fått testa med den zalman-kjøleren? *er spent* Går det an å brekke eller på en eller annen måte fjerne deler av kjøleren om den er for stor? Slipe av det øverste på de nærmest grafikkortet f.eks. Har noen prøvd noe liknende noen gang? idi 5269144[/snapback] Burde ikke være noe problem, har sett at noen har gjort det. Skal installere blokken i løpet av helgen. _ EDIT: leif Endret 8. desember 2005 av Pels Lenke til kommentar
kdog Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Noen som vet hvilken cpu vifte som passer til dette hk? Jeg har funnet ut at det som brker mst nå er cpu viften som en en boxed vifte til AMD 3500+ Men har hørt at den zalman 12" viften ikke passer... 3606832[/snapback] Ja, det hadde tatt seg ut. 12" er ca. 30 cm... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Zalman chipset-blokken passer (6600 GT får plass) men den blir ganske varm, så jeg byttet den ut. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ser rimelig rått ut. Fungerer det bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå