Gå til innhold

MSI K8N NEO2 PLATINUM S939

Thomaszz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det mulig å nedjustere chipsetvifta med software?

Ja..dem nevner jo her coresenter og speedfan. Prob med coresenter som jeg opplevde er at jeg kan stille ned NBviften. Men stenger jeg coresenter (dvs avslutter coresenter) så er NBvifta på fullt igjen.

Og jeg vil ha minst mulig programmer som kjører i bakgrunnen liksom.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Ja..dem nevner jo her coresenter og speedfan. Prob med coresenter som jeg opplevde er at jeg kan stille ned NBviften. Men stenger jeg coresenter (dvs avslutter coresenter) så er NBvifta på fullt igjen.

hvilken instilling bruker jeg i CoreCenter for å justere chipsetvifta? eneste meny jeg får ved siden av vifteinfo'ene er temp. alarm og fanspeed alarm.

Lenke til kommentar

hvilken instilling bruker jeg i CoreCenter for å justere chipsetvifta? eneste meny jeg får ved siden av vifteinfo'ene er temp. alarm og fanspeed alarm.

Jeg og.. har ikke i Speedfan får jeg ned støyen, men er ikke helt sikker på hvilke vifter jeg nedjusterer.

Lenke til kommentar

Når corecenter er oppe. Trykk på der det står corecenter. Da kan du velge å bruke user defined instillinger. Da kan du manuelt regulere opp og ned cpu og NB-viften. Men som sagt så funker ikke dette på den måten jeg vil.

Husk å oppdattere corecenter til siste versjon.

Tror nok det er best å koble NB-viften til en viftekontroller alla rheobus

Lenke til kommentar

noen som har noe problemer med den trådløse enheten som fulgte med? Når jeg spiller online, får jeg Connection Problem hver tjuende sekund, etter to skunder funker alt fint intill 20 sekunder osv osv. Har MSI tedenser til å droppe ut av nettverket konstant?

Lenke til kommentar
Da vil jeg tro det er noen problemer med forholdene. Jeg hopper av ca. en gang hvert 20. minutt, jeg synes det er mye. Men det er jo veldig irriterende da...

spes når du spiller online! dvs at du aldri kan spille online med MSI sitt trådløse PCI kort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...