Zlatzman Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mine RAM-brikker står på grønn/lilla nærmest CPU-socketen. Du ser uansett under boot om brikkene kjører i single- eller dual-channelmode. Dersom det står dual channel er alt bra, hvis ikke bytter du plass på dem. -Zlatzman Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 For å kjøre dual på dette hk må de stå i slot 1&2 eller 3&4. Har hørt at enkelte får problemer når brikkene står i 3&4. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen av dere som har prøvd den der I-speeder? merker man at den øker nettverkhast? er den lite kompatibel med andre programmer osv? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 kan jeg uten å ødlegge hk, dra ut ledningen til NB viften og koble den på min sunbean rheobus? Slik at jeg kan stille hastigheten ned slik at den ikke går på fullt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 gamer73: ingen problem det... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 godt å høre..da gjelder det bare å gå på butikken å kjøpe en forlengerledning til rundt 40 spenn Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er det mulig å nedjustere chipsetvifta med software? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) er det mulig å nedjustere chipsetvifta med software? Ja..dem nevner jo her coresenter og speedfan. Prob med coresenter som jeg opplevde er at jeg kan stille ned NBviften. Men stenger jeg coresenter (dvs avslutter coresenter) så er NBvifta på fullt igjen. Og jeg vil ha minst mulig programmer som kjører i bakgrunnen liksom. Endret 3. januar 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er det mulig å nedjustere chipsetvifta med software? Ja..dem nevner jo her coresenter og speedfan. Prob med coresenter som jeg opplevde er at jeg kan stille ned NBviften. Men stenger jeg coresenter (dvs avslutter coresenter) så er NBvifta på fullt igjen. Og jeg vil ha minst mulig programmer som kjører i bakgrunnen liksom. hvilken instilling bruker jeg i CoreCenter for å justere chipsetvifta? eneste meny jeg får ved siden av vifteinfo'ene er temp. alarm og fanspeed alarm. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er det mulig å nedjustere chipsetvifta med software? Ja..dem nevner jo her coresenter og speedfan. Prob med coresenter som jeg opplevde er at jeg kan stille ned NBviften. Men stenger jeg coresenter (dvs avslutter coresenter) så er NBvifta på fullt igjen. Og jeg vil ha minst mulig programmer som kjører i bakgrunnen liksom. hvilken instilling bruker jeg i CoreCenter for å justere chipsetvifta? eneste meny jeg får ved siden av vifteinfo'ene er temp. alarm og fanspeed alarm. Jeg og.. har ikke i Speedfan får jeg ned støyen, men er ikke helt sikker på hvilke vifter jeg nedjusterer. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Når corecenter er oppe. Trykk på der det står corecenter. Da kan du velge å bruke user defined instillinger. Da kan du manuelt regulere opp og ned cpu og NB-viften. Men som sagt så funker ikke dette på den måten jeg vil. Husk å oppdattere corecenter til siste versjon. Tror nok det er best å koble NB-viften til en viftekontroller alla rheobus Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hva er alla rheobus ? Lenke til kommentar
Maserati Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 justerbar viftekontroll Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 justerbar viftekontroll Hvor får man kjøpt den? Lenke til kommentar
Maserati Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Billigst på Komplett.no, se under Vifter/Kjølere -> Viftestyring. Jeg bruker selv Cooler Master Aerogate I ALD-V01 som funker på samme måten Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 noen som har noe problemer med den trådløse enheten som fulgte med? Når jeg spiller online, får jeg Connection Problem hver tjuende sekund, etter to skunder funker alt fint intill 20 sekunder osv osv. Har MSI tedenser til å droppe ut av nettverket konstant? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Da vil jeg tro det er noen problemer med forholdene. Jeg hopper av ca. en gang hvert 20. minutt, jeg synes det er mye. Men det er jo veldig irriterende da... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Da vil jeg tro det er noen problemer med forholdene. Jeg hopper av ca. en gang hvert 20. minutt, jeg synes det er mye. Men det er jo veldig irriterende da... spes når du spiller online! dvs at du aldri kan spille online med MSI sitt trådløse PCI kort! Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jeg har dette hk, jeg har ram-brikkene i slot 1&2. Hvist jeg bytter plasser på rammen begynner maskina å pipe og vil ikke slå seg på noen som vet hva som gjør det? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm..jeg vet egentlig ikke men hvis det funker, hvorfor bytte to identiske brikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå