Gå til innhold

Aasen-Passord funnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Leste nettopp at en svenske har knekt passordet på Ivar-Aasen-Databasen. Og hva var passordet; jo navnet på den døde datamannen baklengs! De aasen-folka har holdt på i 1 1/2 år med å prøve å finne riktig passord med forskjellige kombinasjoner av navn på familiemedlemmer osv., også har de ikke prøvd navnet hans baklengs engang...:smile: Jaja...

mvh

André.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-07 17:24, Viva skrev:

Hehehe... hva er passordet til kildekoden til Windows?

SETAG-MAILLIW-YRNEH

::ACCESS GRANTED!::

Trodde han het Bill jeg... jeg har nok gått glipp av noe tenker jeg.

Når det er sagt, hvorfor har folk så mye imot Bill Gates?

Det er da ikke annet enn beundringsverdig at en vanlig unggutt kan jobbe seg opp til å bli verdens rikeste mann. Og attpåtil få pakket produktene sine på sikkert 95% av alle datamaskiner! De to prestasjonene må nok riktignok sees i sammenheng.. :smile:

Nei, Gates har all min respekt og beundring!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-07 17:58, mbst skrev:

Når det er sagt, hvorfor har folk så mye imot Bill Gates?

Det er da ikke annet enn beundringsverdig at en vanlig unggutt kan jobbe seg opp til å bli verdens rikeste mann. Og attpåtil få pakket produktene sine på sikkert 95% av alle datamaskiner! De to prestasjonene må nok riktignok sees i sammenheng.. :smile:

Nei, Gates har all min respekt og beundring!

Jeg må si meg enig der du. Den mannen står det respekt av! Uansett hvordan forretningsmetodene til microsoft er. [De samme metodene blir brukt overalt ellers i firmaer, men det er visst bare når datafirmaer gjør det, at det blir lagt merke til...]. Og det faktum at han har planer om å gi bort 95% av formuen sin til veldedig formål en gang i fremtiden, står det ikke noe mindre respekt av det. [Han kommer vel uansett ikke til å leve på gata; 5% av den formuen er vel nok til å leve som en fyrste resten av livet + 10-15 reinkarnerte liv...:smile: ]. Jaja, men jeg gidder ikke diskutere dette med Microsoft-Hatere, for for de er jo Gates selveste Djevelen i nerdeskikkelse...:smile:

mvh

André.

Lenke til kommentar

Enig med mbst jeg! Bill Gates har ikke gjort noe som etter min mening gjør han fortjent til all denne kritikken!

Btw, morsomt d der med passordet, hehe. :razz: Var det noen som sjekket "premien"? Syns ikke d var noen særlig interessant premie, jeg...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-07 18:13, dvingen skrev:

Enig med mbst jeg! Bill Gates har ikke gjort noe som etter min mening gjør han fortjent til all denne kritikken!

Btw, morsomt d der med passordet, hehe. :razz: Var det noen som sjekket "premien"? Syns ikke d var noen særlig interessant premie, jeg...

han har ikke etter min mening gjort noe galt, i naturens verden overlever de sterkeste!

Han er trolig en av verdens smarteste forretningsmenn, ingen diskusjon om dette, hvordan ville han vært den rikeste ellers!

mvh Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...