Gå til innhold

Dahle spår datamarkedet i 2005


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper at Oled skjermer blir såpass dyrt at det blir ute av markedet enda en god stund.

Tipper OLED ikke kommer i det hele tatt, eller at det kommer maks to eller tre modeller som alle suger hest.

Henger meg på den, mener å huske intervjuer med folk som utvikler OLED, og de har ennå ALTFOR dårlig holdbarhet og responstid, med forbehold om at jeg har dagdrømt.

Lenke til kommentar
Jeg spår at dagens produkter vil falle sterkt i pris, spesiellt utover høsten 05. Samtidig vil dagens produkter erstattes med nye og kraftigere produkter som da vil legge seg på det opprinnelige produktets pris.

 

- Jeg spår billigere LCD Skjermer og samtidig nye og bedre LCD skjermer som da vil erstatte de vi har i dag.

 

- Jeg spår raskere prosessorer, samtidig som dagens blir billigere.

Ikke for å virke overlegen og hoven, men disse "spådommene" er ikke noe mer enn vanlig fornuft og historie som gjentar seg selv... :tease:

Lenke til kommentar

Jeg spår at DuTTZi ikke er gammel nok til å skjønne ironi. Ellers så spår jeg at denne tråden snart blir stengt hvis ikke folk holder seg til dataspådommer og så spår jeg at harddiskene kan lagre mer, at AMD og Intel kommer med nye prosessorer og at ATI og nVidia fortsetter å lage skjermkort og pussig nok tror jeg mange nye produkter kommer til å koste mer enn de gamle og at noen mennesker kommer til å lage piratkopier av programvare og filmer og slikt og at noen andre mennesker sender ut virus og annet dritt mens andre igjenn sender ut masse e-mail om hvordan en kan få lengre pikk.

Lenke til kommentar

I krystallkula mi ser jeg at:

 

-socket 754 ikke kommer til å fases ut neste år.

 

-såkale mediepcer vil mot slutten av 2005 være en stor hit også blant den vanlige forbruker.

 

-fildeling blir mer omfattende og vi vil få se noen rettsaker.

 

-En ny versjon av windows vil sansynligvis være klar mot slutten av 2005.

Lenke til kommentar

Jeg spår at spillmarkedet spyr ut mange nye titler som krever enda kraftigere hardware en vi har nå.

Jeg tror også at behovet for hardiskplass kommer til å øke betraktelig i løpet av 2005 mye grunnet raskere linjer til en lavere pris, samt fildeling som blir enda mer utbrett trass i bortgangen til diverse større bittorent sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...