Gå til innhold

Dahle spår datamarkedet i 2005


Ni kon

Anbefalte innlegg

Tipper plasma tv'er blir bare billigere og billigere og at mot slutten av året blir det mulig å få en god plasma tv til under 20k.

 

Mp3 spillere blir stadig mindre i takt med at de får mer og mer minne og flere merker og modeller kommer noe som gjør at prisen synker voldsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spår at dagens produkter vil falle sterkt i pris, spesiellt utover høsten 05. Samtidig vil dagens produkter erstattes med nye og kraftigere produkter som da vil legge seg på det opprinnelige produktets pris.

 

- Jeg spår billigere LCD Skjermer og samtidig nye og bedre LCD skjermer som da vil erstatte de vi har i dag.

 

- Jeg spår raskere prosessorer, samtidig som dagens blir billigere.

 

Noen andre som har noen spådommer om datamarkedet?

 

Vil det skje noe spennende på PSU og GPU fronten?

Jøss, det du sa der var meget vanskelig å tenke seg til!

Lenke til kommentar
-såkale mediepcer vil mot slutten av 2005 være en stor hit også blant den vanlige forbruker.

Jeg spår at såkallte mediepcer vil forsvinne da alle fordelene ved disse blir implementert i DVD-spillere o.l.

Men en slik dvd spiller vil jo pr definisjon være en medie pc, da den ikke langer bare spiller av dvd. Da kan man jo like gjerne sette en dvd spiller i en pc og kalle det en dvdspiller med impletert pc :p

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er jo bare bra at Adobe har kjøpt opp Macromedia for det betyr sikkert litt mer Adobefaktor og mye bedre kommunikasjon mellom programmene, noe som er til stor fordel for meg ihvertfall..

Ellers tror jeg nok vi kommer til å se mye rart med tokjernde prosessore, også at AMD kommer ut med slike!..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...