Fuglekongen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hei! jeg har 2 stk pc3200 512 mb brikker i maskina... den ene er en Crusial pc3200 512 mb cl3 og den andre er en Twinmos pc3200 512 mb cl2,5, og jeg har prøvd forskjellig innstillinger i bios, med å stille opp volt o.l, men jeg får en feilmeldig om at det er oppstått et problem og programet må avsluttes, den standarfeilmeldiga der du kan sende eller velge å ikke sende rapport til windows... og går deretter tilbake til desktop?? men det kan fungere i 5 min eller mer perfekt, men så plutselig kommer feilmeldinga og du må avslutte å gå til windows... :-( er det noen som vet hvilke innstillinger jeg må ha i cas o.l og på volt i bios??? skal være mulig å ha 2 forskjellige fabrikanter med forskjellig cas tror jeg... men at brikkene går på den laveste hastigheten (cas3)?? Endret 29. desember 2004 av gart2 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Volt bør være på default, men siden den ene brikken har CAS3 så kan det tenkes at du må stille dette inn manuelt i BIOS Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Systemet vil ikke kjøre raskere enn den treigeste brikken (CL3 brikken), med mindre du stiller den manuelt (Selv) i biosen. Lenke til kommentar
Fuglekongen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg vet det men problemet mitt er at etter 5 -10 min så kommer feilmeldingen opp og jeg må gå tilbake til desktop! det er ikke noe feil på rambrikkene har testet med mem386... så de fungerer hver for seg men ikke sammen, kan det være at de ikke går sammen da? skal jo fungere da?? veldig irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå