rbuljo Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg får ikke opp hvor lang tid det er igjen av batteriet.. bare % ikke tid... hvorfor er dette slik?.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Slik er det på min 1557 og, og slikt skal det være.... Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 neei?? sir du det... viser det virkelig ikke mere info enn bare %.. dårlig. t.o.m min gamle packard bell viste tiden som var igjen.. Lenke til kommentar
delaan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er vel gjerne slik pga. Speedstep funksjonen. (Var det det den het? ) Siden prosessorhastigheten endrer seg så drastisk ettersom hvor stor belastning PCen har, vil strømforbruket variere ekstremt. Vanskelig å beregne gjennværende tid da, vil jeg regne med.. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jamen det er jo masse pc`er som har speedstep og amd sin versjon av speedstep, som igjen har tid igjen som informasjon... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jamen det er jo masse pc`er som har speedstep og amd sin versjon av speedstep, som igjen har tid igjen som informasjon... Er nok som delaan sier. Jeg har sett noen bærebare som begynner med 4 timer, men etter 30min så er det igjen 2... Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jaja, det har jo jeg også.. men uansett så bør jo det ikke være problemer for aopen å ha en liten tidsmåler der.. fjernt spør du meg. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva er poenget med å ha en måler som ikke stemmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå