HattyBusk Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er det noen andre som har problemer at NB vifta av og til begynner å lage syke lyder (som om kulelageret holder på å ryke eller som om den kommer borti noe) og gå treigt? Det pleier å gi seg etter en stund og den klarer å holde NB temperaturene nede likevel. Men det er sinsvakt irriterende. Lenke til kommentar
sjoko Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er det noen andre som har problemer at NB vifta av og til begynner å lage syke lyder (som om kulelageret holder på å ryke eller som om den kommer borti noe) og gå treigt? Det pleier å gi seg etter en stund og den klarer å holde NB temperaturene nede likevel. Men det er sinsvakt irriterende. Ja, merket det de siste dagene.. Og kortet er ikke mer enn 2 uker gammelt... DÅrlige greier... Lenke til kommentar
pooh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) slettet Endret 10. april 2005 av pooh Lenke til kommentar
pooh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) lure på hva jeg skal stille rammen på i bios? har 2 twinmos cas3 2.8v 533 mhz har satt de till 433, memory timing til T1.. ellers har jeg ikke peiling, resten er på auto. kan noen hjelpe meg? har du overklokket cpuen? -Og i såfall til hva? kjører cpu på 2.4 med 11x 220,, 1.625 V ( amd3500) og så lurer jeg på hvorfår ai boost ikke viser samme volt på den analoge måleren som det jeh stiller inn,, forskjellen er veldig stor av og til,, går ned i 1.54 V,, selv om jeg stiller den på 1.625V???? Endret 10. april 2005 av pooh Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er det noen andre som har problemer at NB vifta av og til begynner å lage syke lyder (som om kulelageret holder på å ryke eller som om den kommer borti noe) og gå treigt? Det pleier å gi seg etter en stund og den klarer å holde NB temperaturene nede likevel. Men det er sinsvakt irriterende. Det er jo mange som har klaget på den før, både i denne tråden og i denne tråden som er viet til kun det problemet. Les og lær. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kan en moderator være så snill og stenge dette monsteret av en tråd? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Nå er jeg spent på en saklig begrunnelse! Edit: 10kr på at Motig ikke har A8N SLI Endret 10. april 2005 av gsn Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Skal man plutselig ha de slik at tråder ikke kan bli større enn så og så mange svar? Det må da være greit å ett sted å referere til enn att alle lager nye tråder for hvert minste problem eller spørsmål de måtte ha om dette kortet. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hei Hvor mye Volt er det en Winchester tåler max? Ser at det i den nye Beta-biosen er mulig å sette Vcore over 1.6Volt.... Er 1T fikset også? (Skal teste dette nå) [EDIT] 1T er ikke fikset.... [EDIT2] Denne biosen er mye bedre å klokke med enn noen annen (1007.004), ligger nå på 2600MHz stabilt (noe det ikke har vært før) på 1.525 Volt, noe jeg synes er svært imponerende. Temperaturene er på 62*c etter litt spilling og nede på 46*c idle (jeg har ikke CnQ aktivert) Motig: Hvorfor vil du det? Endret 10. april 2005 av morgus Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 gsn og AndersT2, takk skal dere ha! Slår meg til ro med dette nå. Hehe. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kan en moderator være så snill og stenge dette monsteret av en tråd? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvorfor sal denne tråden stenges? Fortsatt konstruktive ting og info her da! Men ang chipset vifta så har min laget lyd i ett par uker nå, venter på at komplett.no får tak i Zalman kjøleren som er nevt i tråden om støy på dette kortet. Så får jeg den Zalmannen og da blir det stille her i gården. Skal også få inn vannkjøing nå. Venter også på penger inn på konto da skjermkort tok kvelden, ble kreditert, så skal jeg kjøpe meg nytt skjermkort også. Sitter med PCI skjermkort ehr nå. hehe Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 pooh Skrevet 10/04/2005 : 12:09 og så lurer jeg på hvorfår ai boost ikke viser samme volt på den analoge måleren som det jeh stiller inn,, forskjellen er veldig stor av og til,, går ned i 1.54 V,, selv om jeg stiller den på 1.625V???? Godt spørsmål! Jeg har ikke noe godt svar, det er sånn her også, og det var sånn på mitt gamle P4 med Asus P5GD1 med ai boost. Det jeg har valgt og stole mest på er det jeg faktisk stiller inn. På andre plass kommer Bios, og til slutt magefølelsen Det er etter min mening ingen av de målerene hverken for temperaturer eller spenning som er helt 100% til å stole på. Bios, Everest, Probe, N-tune, ai boost viser til tider alle litt forskjellig... Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Her er bilde av lillebror i A8N serien, nemelig A8N-E som er ett kort med nforce4 ultra, og som man kan få for rett under 1000kr: -Den største bakdelen med det kortet er vel att den har den samme gamle viften Endret 11. april 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Den største bakdelen med det kortet er vel att den har den samme gamle viften Ja, enig. Syns det er litt pussig, for tidligere bilder viste en passiv kjøler på A8N-E... Lenke til kommentar
watty Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) vet ikke om dette er tatt opp før. men hva er egentli forskjellen mellom asus a8n og asus a8n deluxe? med mitt øye er det ikke annet en prisen Endret 11. april 2005 av watty Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 vet ikke om dette er tatt opp før. men hva er egentli forskjellen mellom asus a8n og asus a8n deluxe? med mitt øye er det ikke annet en prisen Prisen er høyere fordi deluxe utgaven støtter raid, og inneholder en brakett til med usb porter tror jeg det var og litt fler s-ata kabler Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 har non deluxe sata2 ? ja, 4stk. Men deluxe har i tillegg 4 sata som støtter raid5, og en brakett som gjør at du enkelt kan bruke ekstern s-ata disk. Lenke til kommentar
z1z Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei Har ett Asus A8N SLI, har i det siste hatt problemer med at harddisken en av mine disker kræsjer, har 2 seagate disker og en western digital disk, det viser seg at western digital disken kræsjer etter en stund, alle partisjonene forsvinner plutselig å da mister jeg alt av data også! Disken heter Western Digital 2000 Cawiar SE. derfor lurer jeg på om det kan være feil med disken eller serial ata kontrolleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå