MrAHB Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Tom's Hardware har testet ASUS A8N-SLI Premium http://www.tomshardware.com/motherboard/20050323/index.html Så da er det vel ikke så lenge til det dukker opp i butikkene EDIT: Bildene forsvant -Men ved å trykke på linken kan dere se bilder. Endret 24. mars 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
hundvåg Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Interessant å høre at flere har problemer med det integrerte lydkortet. Mitt er også defekt. Har prøvd å avinstallere, installere, ja alt og alle forslag jeg har fått på hva som kan gjøres. Måtte til slutt konkludere med at lydkortet var defekt. Noen som vet om det tar lang tid å få det raparert/erstattet? KJøpte det hos Netshop. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da har chipsett vifta på mitt HK tatt repern, les mer her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=356965&st=312 Satse på at komplett sende Zalman kjøleren opp som erstatning for defekt HK vifte. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen som kan fortelle meg hvorfor maskinen min nekter å bli stabil på 2660 1:1 ? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Tenkte det var lurt å oppgradere biosen, tror det er 1002 som jeg har, den fulgte med hovedkortet. Hvordan gjør jeg dette, jeg har ikke diskettstasjon. Har oppgradert bios 2 ganger før på mitt ABIT IT7, den ene gangen gikk det bra, den andre gangen fikk jeg det ikke til. Noen som har en kjapp brukerguide for dette? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Tenkte det var lurt å oppgradere biosen, tror det er 1002 som jeg har, den fulgte med hovedkortet. Hvordan gjør jeg dette, jeg har ikke diskettstasjon. Har oppgradert bios 2 ganger før på mitt ABIT IT7, den ene gangen gikk det bra, den andre gangen fikk jeg det ikke til. Noen som har en kjapp brukerguide for dette? Du kan oppdatere bios i windows. Da bruker du "AsusUpdate" som ligger på Asus-CD'n som følger med hovedkortet. Alt er gjort på bare et par tastetrykk. Enklere blir det ikke! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Asus Update, enkelt og intuitivt. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Til info, fikk ett lite problem med nForce drivere version 6.53 som ble lastet ned fra www.nvidia.com. Etter nedlastning så avinstallerte jeg driverene, reboot, installering av nye drivere, reboot og kom ikke inn igjen. Fikk ikke lov til å slippe inn med safeboot, last know good gconfiguration etc etc. Ble formatering og la da inn Win XP Pro, Engelsk, SP1, DirectX 9.0C i den rekkefølgen. La så inn driverene 6.53 på nytt og de ser stabile og bra ut nå. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er ikkje DX9.0c med i SP1? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Er ikkje DX9.0c med i SP1? Neppe. Men om du søker på google etter: directx microsoft download kommer du til rett sted. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ok, kjører sp2 og der er den med, bare lurte. Lenke til kommentar
astensland Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Noen som har installert bios ver 1006? Jeg installerte den, men opplevde litt ustabilitet, blant anna bsod etter å ha spillt half life 2 i 5 min. Det har ikke skjedd før. Hadde og et par andre rare opplevelser. Så jeg flashet tilbake til ver 1004, og da er alt rock solid igjen. Noen som har vært borti dette eller? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Noen som har prøvd den 1003_02 biosen til a8n sli ( ikke deluxe) ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Noen som har installert bios ver 1006? Jeg installerte den, men opplevde litt ustabilitet, blant anna bsod etter å ha spillt half life 2 i 5 min. Det har ikke skjedd før. Hadde og et par andre rare opplevelser. Så jeg flashet tilbake til ver 1004, og da er alt rock solid igjen. Noen som har vært borti dette eller? Ingen problemer med 1006 her iallefall. Trur ikkje ASUS ville lagt ut ein final bios som ikkje er stabil. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har ett lite problem, les hele i denne posten. (med bilder) Hvordan skal minne brikkene stå for å kjøre i dual channel. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Fikk nettopp en del problemer med at musen min skrur seg av og på i ett sett, kan det være usb-porten? Hvis det er det, kan det hjelpe å flashe til en annen bios (har 1006 nå)? [EDIT] Jeg har Razer Diamondback Magma Endret 26. mars 2005 av morgus Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 samme musa, bare av og til den funker når maskinen starter opp Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 hmm...har en kompis som har samme problem med to tastaturer...(nyeste er logitech ultra x)...mens musen hans funker alltid...gi en lyd om en av dere finner utav det. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hmmm, merkelig, skal gi lyd fra meg om jeg finner ut av det ja, prøver å oppdatere windows, har ikke giddet å gjøre det enda. Kommer tilbake med rapport Lenke til kommentar
rolfik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 det med razorback musen som ikke virker er et kjent problem. Den trekker mye støm ved oppstart og derfor klarer ikke alltid hk å levere nok. kobler du den fra og til å virker det. Eller du kan koble den til en ekstern usbhub (med egen strømforsyning) da får du ikke denne feilen. Mvh Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå