geirhoe Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mulig dette har stått tidligere i tråden, men den er en smule uoversiktlig nå... Er det mulig å kjøre ASUS A8N SLI Deluxe på et powersupply med bare 20 pinners power plug ? Hvis ja, hvilke funskjoner mister man ved å ikke tilby de siste 4 pinnene ? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 gerihoe: ja, det går fint. Noen bruker overgang, selv lar jeg de fire nederste hullene stå åpne. jeg vil tro at dette kan føre til et problem med mye strømkrevende hw...hvorvitt det er forskjell på om man kjører med eller uten overgang vet jeg lite om... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tenker på og kjøpe en raptor disk til og kjøre raid 0. altså 2 raptor 74GB noen som har erfaringer med det?P noen problemer med raidopsett\bios? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Regner med at det går, bestillte akkurat;) Lenke til kommentar
perlars Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg kjører med 2stk Raptor disker(74gb) i Raid 0 Funker meget bra Bruker nå bios ver 1007. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg kjører med 2stk Raptor disker(74gb)i Raid 0 Funker meget bra Bruker nå bios ver 1007. Du bruker da sort Sata port 1-2? Lenke til kommentar
perlars Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ja bruker sort Sata port 1-2. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hva er din erfaring med Raid 0 merker du i praksis at ting går nesten dobblet så kjapt? Lenke til kommentar
perlars Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Nei kan ikke si det,men jeg merker en del når jeg driver med video redegering av store filer. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 hvordan synes dere 1007 biosen er? Lenke til kommentar
hundvåg Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har problemer med å oppgradere biosen. Hvis jeg går på asusupdate og update from internett så finner den en ny version, men ikke server og klarer ikke laste ned. Er det noen andre som har opplevd dette? Forøvrig har jeg ikke diskettstasjon. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jeg har aldri oppdatert direkte fra nett...jeg laster alltid ned filen fra asus sine sider og velger "update from file"...da har jeg alltid bios'en liggende til seinere også! Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har problemer med å oppgradere biosen. Hvis jeg går på asusupdate og update from internett så finner den en ny version, men ikke server og klarer ikke laste ned. Er det noen andre som har opplevd dette? Forøvrig har jeg ikke diskettstasjon. Inne på asus update kan du velge tre forskjellige steder å laste ned fra, om du prøver litt frem og tilbake går det nok... Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Vil Asus Radeon X850XT PE fungere helt slik som det skal på dette hovedkortet? Endret 11. mars 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
hundvåg Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har lyd når jeg kobler til via USB, men når jeg prøver med headset funker det ikke lenger. Har sjekket at alle koblinger er korrekte. har A8n sli deluxe hovedkort. Mener også at det funket når jeg fikk det for en måneds tid siden. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vil Asus Radeon X850XT PE fungere helt slik som det skal på dette hovedkortet? Selvsagt Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Takk for svar, JimRamse! Men en ting til: Vi må være helt, helt sikre på at det fungerer optimalt. Jeg ønsker ikke å påkoste meg et grafikkort til godt over 5000 spenn, for så å oppdage at det ikke støttes av hovedkortet som har et nForce-brikkesett. Er du 100% sikker, JimRamse? Så vidt jeg husker så var det ikke tegn til ustabilitet i Asus kortet så lå lenge man forholdt seg til Gforce grafikkort,men sammen med Radeon så kunne det visst være et eller annet.Men de som skrev reviewet mente det ikke var noe å bry seg om da de som kjøper et kort med støtte for SLI ikke kjøper Radeonkort?Leste litt fort igjennom dette reviewet. Sjekk her:Hothardware Endret 11. mars 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Trodde da det, men skal ikke garantere. Ble i tvil når jeg leste det du linket til. Men det ville jo være jævli rart hvis ikke det funket. Men hvorfor kjøpe ett SLI kort hvis du skal ha ett ATi kort. Da ville jeg heller gått for MSI eller DFI sine NForce4 Ultra chipsett. Er jo helt identikske, men uten SLI mulighet. Ikke vits å betale ekstra for noe du ikke kan bruke. Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vil Asus Radeon X850XT PE fungere helt slik som det skal på dette hovedkortet? Selvsagt Har et Club 3D X850XT kort selv. Fungerer problemfritt sammen med A8N. Tror problemene ble fikset i 1003 biosen. Prøvde først et Gigabyte nForce4 SLI hovedkort som ikke fungerte ordentlig med X850XT kortet. Tok det opp med Gigabyte men gadd ikke vente på en bios-oppdatering. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ole Johan: Nå har jo ASUS kommet med et nF4-Ultra kort også da: ASUS A8N-E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå