Gå til innhold

Den store ASUS A8N SLI tråden


MrAHB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker jo flott dette HK. Alltid noen som har problemer med et nytt HK. Mitt e stabilt som et fjell, eneste som irretere meg er at eg ikkje kan ta på 1t! :mad:

 

Et skryte bilde er vedlagt! :thumbup:

(Måtte kutte litt på bildet siden maks er 256kb)

 

Edit: Glemte bildet.. Har også fått raskere PI kalkulasjon. Når eg kjøre SuperPI og ingen andre programmer så er den ferdig på 31s.

post-24-1107030736_thumb.jpg

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Virker jo flott dette HK. Alltid noen som har problemer med et nytt HK. Mitt e stabilt som et fjell, eneste som irretere meg er at eg ikkje kan ta på 1t! :mad:

 

Et skryte bilde er vedlagt! :thumbup:

(Måtte kutte litt på bildet siden maks er 256kb)

 

Edit: Glemte bildet.. Har også fått raskere PI kalkulasjon. Når eg kjøre SuperPI og ingen andre programmer så er den ferdig på 31s.

HVilket skjermkort har du?

Lenke til kommentar
Furyfax: den klokking du viser...er den stabil? testet med prime og memtest over tid?

 

impressive i så fall! ;)

Har ikkje testa prime eller memtest, memtest må en vel bruke diskettstasjon på og det har eg ikkje.

Men det virke som det e 100% stabilt. Har kjørt 3dmark03 flere ganger etter hverandre, spilt CS:S flere timer, NFSU2 flere timer og noe Farcry. Ikkje noe prob ennå.

Men eg har bare boxed vifta, har bestilt meg TT Bigwater som eg vente på. Ska klare 300x9 då! Det har eg bestemt meg for.

 

 

Edit: retta stock vifte til boxed vifte

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Furyfax: den klokking du viser...er den stabil? testet med prime og memtest over tid?

 

impressive i så fall! ;)

Har ikkje testa prime eller memtest, memtest må en vel bruke diskettstasjon på og det har eg ikkje.

Men det virke som det e 100% stabilt. Har kjørt 3dmark03 flere ganger etter hverandre, spilt CS:S flere timer, NFSU2 flere timer og noe Farcry. Ikkje noe prob ennå.

Men eg har bare boxed vifta, har bestilt meg TT Bigwater som eg vente på. Ska klare 300x9 då! Det har eg bestemt meg for.

 

 

Edit: retta stock vifte til boxed vifte

Men TT BigWater støtter jo ikke socket 939.....

Lenke til kommentar
Men hvordan greide du å få alt til å virke? Bare skrudde du sammen alt, så virket det?
Universal 4 in 1 solution, compatible with Intel LGA775. P4 and AMD K7, K8 (Included AMD Sempron Series )

 

K8 er jo socket 939 det, det er jo AMD XP 64 bit serien, og det vil si socket 754 og socket 939!

 

Eg har ikkje montert vannkjølinga, skrev jo at eg fremdeles vente på vannkjølinga. Men hvis det står på HW.no's julekalendre at det passer socket 939, så må det jo passe socket 939! Lyger HW.no ? NEI :p hehe

Lenke til kommentar
Hørtes rart ut. Slengte inn Raptor74GB på svart nr 1, svarte er orginale nForce stat kontrollere, mens de røde er silicon controllere. Jeg ahr ingen problem med å installere OS på den raptoren, trengte ingen drivere i det hele tatt.

 

Jeg prøvde flere ganger uten diskett men når Windows restartet maskinen under installsjonen så ville den ikke fortsette,prøvde flere ganger.Med Sata drivere laget på diskett med medfølgende CD gikk det som en drøm selv om den ikke klarte å lese av to filer på det gamle vraket av en diskettstasjon. :hmm:

Lenke til kommentar
Har et a8n-sli deluxe kort og en 3200 "winnie" som jeg har klokket et lite stykke, men nå begynner den å bli ustabil, problemet er at jeg ikke får stil vcore mer enn 1.55v elns

 

Er det noe jeg kan gjøre for å få den høyere?

Hvilken bios har du?

 

Hvis du har den som fulgte med kortet så klokker ikke den så veldig bra....

Jeg har den nyeste offesielle biosen fra asus, 1003 (ikke beta) noe som er bedre å bruke?

Har lest gjennom manualen nå uten å bli noe klokere så jeg røver igjen,

noen som vet hvordan jeg kan få vcore over 1.550V?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...