Ed Hunter Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nice, for jeg har nettopp lagt inn ein bestilling på det korte gleder meg så jeklig til eg får daten nå Det gjør vi alle! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har også lagt inn bestilling hos komplett nå, men jeg tror ikke på den "bekreftede" datoen før jeg har hovedkortet i hus. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Noen som kan si hvor sikker en bekreftet dato hos Komplett er? Har det skjedd at produktet ikke har kommet på den bekreftede datoen? Hvis det skjer med dette kortet, da tror jeg at jeg går og Klarer snart ikke å vente lengre på dette kortet sammen med mitt XFX Geforce 6800 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Noen som kan si hvor sikker en bekreftet dato hos Komplett er? Det lurer jeg på også. Men nå har jo Netshop også fått "Bekreftet" dato på 17/1, så det er mulig det er hold i datoene likevel... Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Så vidt jeg husker så var det ikke tegn til ustabilitet i Asus kortet så lå lenge man forholdt seg til Gforce grafikkort,men sammen med Radeon så kunne det visst være et eller annet.Men de som skrev reviewet mente det ikke var noe å bry seg om da de som kjøper et kort med støtte for SLI ikke kjøper Radeonkort?Leste litt fort igjennom dette reviewet. Sjekk her:Hothardware Jeg bestilte meg nettopp det kortet fordi Via holder igjen chipset'a, og jeg skal kjøre Radeon på det. Først ett "ventekort" jeg har; ett X700, mens jeg venter på X850 kortet. Og når via kortet kommer, skal jeg henge nforce4 kortet opp på veggen med en spiker, og den skal jeg garantere ikke skal gå igjennom ett skruehull. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Og når via kortet kommer, skal jeg henge nforce4 kortet opp på veggen med en spiker, og den skal jeg garantere ikke skal gå igjennom ett skruehull. Hvorfor ikke sende kortet til meg, hadde vært fint å hatt ett i reserve. Eller bygge en ny Pc ut av det. hehe. Måtte bare slenge en kommentar... Endret 10. januar 2005 av Zimon Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Noen som allerede har fått kortet som kan komentere chipsett viften, hørt at den bråker fælt ? Noen som kan bekrefte dette? ( eller aller helst avkrefte? ) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Noen som allerede har fått kortet som kan komentere chipsett viften, hørt at den bråker fælt ? Noen som kan bekrefte dette? ( eller aller helst avkrefte? ) Les i denne tråden, du... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ser at komplett har endret brekftet dato til 12.01.2005 som er i morgen! Da får jeg varene Før helgen!! Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå står det 35stk inne på lager av Delux utgaven hos komplett. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Så gjenstår bare å se om det blir sendt ut i dag... hadde vært topp om jeg hadde det på torsdag. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kjempe bra, sendte akkurat mail til komplett og spurte om et av de kortene var mine.. Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) 100+ på lager nå hos Komplett. Det ser ut som alle får kortene sine før helga Endret 11. januar 2005 av X_plode Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Solgte mitt msi neo2 kort og skjermkort i går, og jeg kan bare si at jeg ikke angrer på det nå! Gleder meg noe sinnsykt! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det ser ut som alle får kortene sine før helga Juhuu. Men det er jo ikke sikkert at de klarer å få sendt alt idag, da. Selvfølgelig hadde det vært kult med ny pc til helga, men jeg tror ikke på før jeg har kortet i hånda. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Glede seg villt!!! Håper de får shippa mitt idag, grunnet at på torsdag må jeg jobbe overtid og jeg har bestillt som "hvem på kvelden". Blir det shippa til meg imorra så får jeg det ikke før til fredag eller lørdag... Så krysse fingre her i gården. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hmm...har bestilt hos netshop selv...de får de inn i morgen...da er jeg klar for helgen! Lenke til kommentar
morgus Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Da blir det helt ny klokke-pc til helga Noen som vet om det er bra hk til å overklokke med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå