mirrormatch Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 NOS er ikke erstatning for Cool'n'Quiet. NOS klokker opp systemet litt når man kjører eksta krevende applikasjoner. Har ikke testet dette, da jeg ikke liker sånn opp og ned justering mens maskinen kjører. Takker meg til god gammeldags BIOS overklokking. Bruker ikke Cool'n'Quiet heller. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 mirrormatch: Takk for oppdateringen. Var litt skeptisk før men det er mulig jeg prøver nå. Må gruble litt først. Hadde egentlig tenkt meg A8N-E, men dette virker jo fristende... Takk igjen, og god natt! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Slik jeg har forstått NOS så settes det opp i BIOS. Sitter noe i HK'et som registrerer CPU load og når den går på 100% eller noe så slår NOS inn med de data som er satt i BIOS, opp til 10% overklokking. Rett og slett litt ekstra krutt der og da og så tilbake til stille system etterpå. ASUS har visst vært veldig lite informative om nøyaktig hva og hvordan NOS er og fungerer. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 ....Sitter noe i HK'et som registrerer CPU load og når den går på 100% eller noe så slår NOS inn med de data som er satt i BIOS, opp til 10% overklokking.... Får en litt blandet følelse av NOS... -På den ene siden høres jo dette bra ut, og du får 2,2GHZ (3500+) ut av en 2GHz (3200+) cpu når du trenger det, men hvis også minne øker 10% til 220MHz kan vel dette muligens gjøre at hele maskinen går i stå om du har aggresiv minneinnstilling... Noen som har prøvd ut dette? -og som kan lese av cpuz sammtidig som maskinen blir brukt til f.eks rekne ut pi eller noe... Lenke til kommentar
LeXUS_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 http://www.newegg.com/app/ViewProductDesc....-131-517&depa=1 Disse gutta selger Asus sli kortene,men jeg vil heller MSI Diamond,kommer vel ikke før Februar slik det ser ut. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Sorry men det står: In Stock: No i tillegg koster det "Price: $269.00" (nesten 1700kr) Og hvis man i tillegg skal betale moms, transport, tull og avgifter. -Så blir dette litt i overkant synes jeg, siden de tross alt ikke har det på lager en gang. Men fint om noen klarer å lete opp SLIke kort i norge Endret 1. januar 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
kaffelaban Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Til alle dere som tygger i tapeten i vente på HKèt. Jeg bestillte mitt kort gjennom PSdata i slutten av November, og fikk det levert på selveste julaften. Snakk om nissegave! ' Som rimelig grønn i denne verden, så ble jeg litt plaget da jeg skulle sette opp mine nye hardware. (Athlon64 3500+, 1024 geil 3200 ram, vårt så omtalte HK og MSI 6600gt.) Her er ting å huske på for andre newbees: 1. Sett rambrikkene på rett plass. Den nektet å fyre opp bios siden de var feil plassert. 2. Sett 20pins kontakten på rett plass (se tidligere reply) 3. Innstaller programvaren i rett rekkefølge, og husk medfølgende Marvell, før du putter inn oppdateringslinkene til ASUS og din GPU produsent, ellers blir det bare kluss. Videre kan jeg fortelle at aktivering av NOS var noe skuffende.. det utgjorde ca 2 fps økning i Aquamark. Like greit å ha den av intil videre. Ut over dette fungerer min 6491kr invistering lekkert. Ikke plagsomt støyende, lynkjapt og grafikken er aldeles nydelig. Jeg har mye å ta tak i i forhold til de mange muligheter dette kortet har..det er sikkert blitt antikvitet før jeg har lært alt. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Toms hardware har sett på hovedkort til 939, deriblant ASUS A8N http://www.tomshardware.com/motherboard/20050103/index.html PS Det står om A8N i konklusjonen Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Til alle dere som tygger i tapeten i vente på HKèt. Jeg bestillte mitt kort gjennom PSdata i slutten av November, og fikk det levert på selveste julaften. Snakk om nissegave! Me too Lenke til kommentar
morgus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Endelig er det bekreftet hos komplett!! Endret 8. januar 2005 av morgus Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) hrmph! fikk nettopp mail fra PSdata om at Asus A8N-SLI Deluxe er utsatt enda en gang. nå står det ubekreftet 29.1.05 argh. *vil ha pc'en min NÅ!* lilleninni edit: hehe, lurte systemet... endret ordren på psdata til å bare inneholde resten av delene til pc'en, og bestilte hovedkortet hos snille komplett. tihi... Endret 8. januar 2005 av lilleninni Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Bekreftet 15. jan på komplett -Det er jo bare EN LITEN UKE TIL!!!! :) HO-HO Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Wohooo bekreftet hos komplett. Da blir nok sakene mine sendt senest starten av uka deretter. Glede seg villt! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Wohooo bekreftet hos komplett. Da blir nok sakene mine sendt senest starten av uka deretter. Glede seg villt! vil ha NEO4 jeg....leste en test der KT800Pro reiste ifra A8N Kortet... Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Någen så vett kossen Asus A8N-SLI DELUXE er i forhold til dette korte? tror dere at det har problemer med stabiliteten osv? Skal kjøpe data i netshop sin pc bygger og kan bare velge dette korte her. ikke det vanlige Asus A8N-SLI hovedkorte. tror dere det går greit, eller skal jeg heller satse på Gigabyte K8NXP-SLI ? EDIT- Forskjell på Asus A8N-SLI DELUXE og Asus A8N-SLI ??? Endret 9. januar 2005 av 2peewee Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Deluxe har ein ekstra SATA kontroller og to Gigabit LAN porter iallefall. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så vidt jeg husker så var det ikke tegn til ustabilitet i Asus kortet så lå lenge man forholdt seg til Gforce grafikkort,men sammen med Radeon så kunne det visst være et eller annet.Men de som skrev reviewet mente det ikke var noe å bry seg om da de som kjøper et kort med støtte for SLI ikke kjøper Radeonkort? Leste litt fort igjennom dette reviewet. Sjekk her:Hothardware Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 We should also note the impressive performance and stability put forth by the ASUS A8N-SLI Deluxe motherboard. This board stood up to grueling benchmark run after benchmark run, on overclocked GeForce 6800GTs in many cases, and didn't so much as burp in the hours of testing we put it through. While the board was a bit on the pokey side with a single ATi Radeon X800 card installed, we're sure users, initially at least, won't have much of a concern here because clearly you'll be considering this motherboard for NVIDIA graphics solutions exclusively. Fra Hothardware. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tipser om denne AnandTech's Official ASUS A8N-SLI Deluxe tråd. Får svar på mange spørsmål, men må lese litt, er utrulig mange poster. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nice, for jeg har nettopp lagt inn ein bestilling på det korte gleder meg så jeklig til eg får daten nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå