Andrull Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har ett litt ganske seriøst problem med a8n32-sli deluxe skal kjøre sli, alt står riktig i windows og sånt, får mellom 4 og 5000 poeng mere i 3dmark05 men, ja det kommer ett men! i spill så ser jeg ikke snurten av SLI krafta holder på å gi opp det hket det blir i såfal siste utvei, men for meg virker det som det er noe jeg må gjøre med instillinger! 5841700[/snapback] HL2 og CSS er ekstremt cpu limited, og du vil ikke få noen/liten ytelseøkning med SLI, ivhertfall i CSS. Du tjener nok en del på SLI i Lost Coast. Prøv SLI i Fear, doom3,Quake4, COD2 osv.. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hva er siste chipset driver for Asus A8N-SLI Premium? Vet siste på asus.com er v665 eller noe, men går det ikke ann å laste ned en nyere versjon fra Nvidia.com sine sider? det er jo et Nforce4 chipset mener jeg.. 5840300[/snapback] Quoter meg selv i håp at kansje noen vil svare 5842306[/snapback] Selv bruker jeg 6.70 fra Nvidia sine sider. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har ett litt ganske seriøst problem med a8n32-sli deluxe skal kjøre sli, alt står riktig i windows og sånt, får mellom 4 og 5000 poeng mere i 3dmark05 men, ja det kommer ett men! i spill så ser jeg ikke snurten av SLI krafta holder på å gi opp det hket det blir i såfal siste utvei, men for meg virker det som det er noe jeg må gjøre med instillinger! 5841700[/snapback] HL2 og CSS er ekstremt cpu limited, og du vil ikke få noen/liten ytelseøkning med SLI, ivhertfall i CSS. Du tjener nok en del på SLI i Lost Coast. Prøv SLI i Fear, doom3,Quake4, COD2 osv.. 5843228[/snapback] Er litt rart det da, får jo mindre fps i de spilla, en det jeg får med 1 kort, og flere jeg har snakket med har gjennomsnitt 90 - 100 fps med sli på en 32 server Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Malmis Postet i dag, 10:34 Selv bruker jeg 6.70 fra Nvidia sine sider. Ja Nitrius, du både kan og bør hente drivere direkte fra produsent fremfor det fra Asus, der det er mulig. Som feks på A8N, chipset (Fra Nvidia) og Marwell GB LAN nettverkskort (Fra Marwell). Etter hva jeg har sett ligger Asus ganske langt bak når det gjelder oppdateringer på tredjeparts tingene på sine hk, så vil man ha det nyeste går man rett til kilden. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvilken bios-versjon til a8n premium har folket her best erfaring med? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) har bestilt meg 7900GT og Asus A8N32-SLI Deluxe. Håper jeg vil bli fornøyd med det hk Linken til A8n-SLI Deluxe:Og her er spesifikasjoner o.l. lagt ut av ASUS virker ikke. Endret 31. mars 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvor finner jeg update til: Marwell GB LAN finner bare masse HABLa språk sider Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Registrert Postet i dag, 15:29 Hvor finner jeg update til: Marwell GB LAN finner bare masse HABLa språk sider Ja, det kan muligens være fordi de fleste (meg selv inkludert) tror det heter Marwell med W... Men du finner både INF og Windows installer her :Marvell Yukon for XP 32 bits os Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Registrert Postet i dag, 15:29 Hvor finner jeg update til: Marwell GB LAN finner bare masse HABLa språk sider Ja, det kan muligens være fordi de fleste (meg selv inkludert) tror det heter Marwell med W... Men du finner både INF og Windows installer her :Marvell Yukon for XP 32 bits os 5845219[/snapback] Saved my day m8 men hehe hvilken skal jeg velge av de 30 du fant til meg? Endret 31. mars 2006 av Registrert Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Malmis Postet i dag, 10:34 Selv bruker jeg 6.70 fra Nvidia sine sider. Ja Nitrius, du både kan og bør hente drivere direkte fra produsent fremfor det fra Asus, der det er mulig. Som feks på A8N, chipset (Fra Nvidia) og Marwell GB LAN nettverkskort (Fra Marwell). Etter hva jeg har sett ligger Asus ganske langt bak når det gjelder oppdateringer på tredjeparts tingene på sine hk, så vil man ha det nyeste går man rett til kilden. 5843904[/snapback] Du har vel ikke link? er jo noe x16 sli drivere og noen vanlig nforce amd drivere, hvem er den riktig for mitt hovedkort? disse? http://www.nvidia.co.uk/object/nforce_nf4_...16_6.85_uk.html Endret 1. april 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har A8N-SLI Premium som jeg for øyeblikket kjører BIOS 1009 på. Jeg har klart å legge de klamme hendene mine på en Windows Vista Beta2 som jeg tenkte jeg skulle kjøre en fresh install med. Noen som har erfaring om det går greit med nevnte BIOS, eller må jeg nedgradere eventuelt oppgradere til beta 1011.006 versjonen i BIOS for å få installert? Kent Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Registrert Postet i går, 23:38 Saved my day m8 men hehe hvilken skal jeg velge av de 30 du fant til meg? Ja, spørs jo hvilket os og om du vil bruke Windowsinstaller eller bare ta det fra enhetsbehandling (INF fil) Men ble vist vel mange i linken, ser ikke ut til at jeg får linket til bare det jeg søkte opp. Men det er egentlig bare en driver til alle Yukon GB lan, så start fra driverdownload og velg pc Connectivity- Yukon og XP,(la versjon stå tom) da skal du få 5 alternativer. Disse er for vanlig 32bits XP, og den nest øverste er Windows installer pakke, den nedenfor er ren INF. På Nvidia er det den som heter Nforce4 AMD som er for Nforce4 SLI (Deluxe og Premium) Om man også kan bruke X16 vet jeg ikke, trodde egentlig den var for A8N32, men ble usikker her nå. Hvilken bruker dere med A8N32 her egentlig? Endret 1. april 2006 av pcp160 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Malmis Postet i dag, 10:34 Selv bruker jeg 6.70 fra Nvidia sine sider. Ja Nitrius, du både kan og bør hente drivere direkte fra produsent fremfor det fra Asus, der det er mulig. Som feks på A8N, chipset (Fra Nvidia) og Marwell GB LAN nettverkskort (Fra Marwell). Etter hva jeg har sett ligger Asus ganske langt bak når det gjelder oppdateringer på tredjeparts tingene på sine hk, så vil man ha det nyeste går man rett til kilden. 5843904[/snapback] Du har vel ikke link? er jo noe x16 sli drivere og noen vanlig nforce amd drivere, hvem er den riktig for mitt hovedkort? disse? http://www.nvidia.co.uk/object/nforce_nf4_...16_6.85_uk.html 5847247[/snapback] Quoter meg selv, har ikke lyst til å installere feil drivere, det er grunnen til at jeg spør.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er det mange her som har a8n32-sli deluxe og X-Fi Fatal1ty FPS lydkort?? Har sett/lest at det er folk som har problemer med sjenerelt Nforce4 hk og X-Fi lydkort...vil gjerne høre folks meninger av folk som har problemer,har hatt problemer og eventluelt hvordan fikse det. spør pga at jeg har bestilt a8n32-sli deluxe hk. og jeg har X-Fi Fatal1ty FPS lydkort. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg hadde ingen problemer med deluxe og fatality kortet. De kjørte veldig fint sammen. Men det er veldig individuelt, hehe. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Høres bra ut samye83. Håper jeg blir også en av de som ikke vil få problemer med de to tingene.:-) Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Registrert Postet i dag, 15:29 Hvor finner jeg update til: Marwell GB LAN finner bare masse HABLa språk sider Ja, det kan muligens være fordi de fleste (meg selv inkludert) tror det heter Marwell med W... Men du finner både INF og Windows installer her :Marvell Yukon for XP 32 bits os 5845219[/snapback] http://www.marvell.com/drivers/driverDispl...o?dId=116&pId=3 Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Er det nForce4 amd edition eller nForce4 Professional edition som jeg skal bruke på mitt ASUS A8N SLI Deluxe? Endret 3. april 2006 av -FriedDude- Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ja det irriterte meg hinsides og endte med att jeg byttet hovedkort og minnebrikker. Så nå er det ikke noe problem å kjøre 4 brikker, men jeg foretrekker fortsatt 2 brikker. Si fra hva du bestemmer deg for, og hvordan det går, nyttig for alle som vurderer det samme. 5811730[/snapback] Apropos dette, jeg er fristet til å benytte meg av PSdata sitt tilbud på geilbrukker denne uka, iogmed at jeg har de samme brukkene fra før. Det var noen som snakket om at om kortet bare takler 4 GB, så går mye av denne adresseringen til skjermkort o.l, så man bare sitter igjen med 3 GB som kan brukes (av minnet), er dette bare tull, eller er det hold i det? AtW Lenke til kommentar
Ludvig82 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Noen som kan hjelpe meg. Har nettopp kjøpt med ett asus a8n sli premium, og har hatt problemer med nvidia firewall, har derfor avinnstalert det. Men sliter fortsatt med treg oppstart. Står sikkert noe om det på tråden her, men det er alt for mange sider å bla igjennom. Selv om jeg har avinnstalert nvidia firewall, får jeg fortsatt feilmelding ved start av Utorrent: Noen som kan gi meg tips, gjerne skrevet litt enkelt så jeg forstår det. Har ikke holdt på så mye med slikt. Tar også gjerne imot andre tips for dette hovedkortet hvis noen har. Endret 4. april 2006 av Ludvig82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå