Gå til innhold

Den store ASUS A8N SLI tråden

MrAHB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har kontoret mitt i kjelleren hvor det er null varme elementer. Eneste som varmer rommet er meg, lcd skjermen og pc'en min :D

Har hatt 16 grader også  :tease:

5826657[/snapback]

gjeng med skrytepaver... min holder alt fra 39 til 49 grader, og går'n til helv..e so be it! Da finner vi på noe bedre som varmer ENDA bedre.. :p

Lenke til kommentar
Må spørre igjen jeg da, hvordan kan jeg oppdatere bios på enkleste måte?

5831548[/snapback]

Det kan du gjøre enkelt med ASUS Update.

Den søker opp siste bios,og du kan laste den ned,og programme oppdatere den for deg. Har du lastet ned bios,kan du også oppdatere det manuelt med programme.

Lenke til kommentar

Stinger: Har du modda chipset-kjøleren med ekstra vifte ellerno, ettersom du tok vekk en del av ribbene? Ble i tvil om jeg skal skaffe en annen gpu-kjøler og beholde zahlman-køleren orginal, eller kjøpe NV-silencer'n og modde zahlman, eventuelt kjøpe en annen chipsetkjøler...

Lenke til kommentar

:hmm: for dere som har A8N32-SLI Deluxe, eller det blir vel sli kort så og si.

Jeg har tenkt/har lyst til å kjøpe dette kortet men folk sliter vist med dette hk.full i barnesykdommer og ingen bios oppdateringen som fikser dette..

jeg ser at det er to pci porter imellom der man kan ha sli kortene,vil de ikke komme i veien for eventuelle kort som lydkort or what ever man har i mellom der? kanskje et dumt spørsmål, men har aldri hatt et sli hk før :blush:

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Har ett litt ganske seriøst problem med a8n32-sli deluxe

skal kjøre sli, alt står riktig i windows og sånt, får mellom 4 og 5000 poeng mere i 3dmark05 :thumbup:

men, ja det kommer ett men! i spill så ser jeg ikke snurten av SLI krafta :thumbdown:

holder på å gi opp det hket :hrm:

det blir i såfal siste utvei, men for meg virker det som det er noe jeg må gjøre med instillinger! :hmm:

Lenke til kommentar
Hva er siste chipset driver for Asus A8N-SLI Premium?

Vet siste på asus.com er v665 eller noe, men går det ikke ann å laste ned en nyere versjon fra Nvidia.com sine sider? det er jo et Nforce4 chipset mener jeg..

5840300[/snapback]

Quoter meg selv i håp at kansje noen vil svare :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...