Svar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 blir bare mer og mer forvirret jeg Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har nettopp fått Club3d 6600 gddr3 osv. Det fungerer helt prefekt for meg, det er helt sikkert. Hadde et Ati 9800 NP. Støyen er faktisk ganske lav, det støyer i hvertfall mindre enn Ati-en.. Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 blir bare mer og mer forvirret jeg Ikke tenk så mye på om minnet er på 1.6ns eller 2.0ns, det lille ekstra du får klokket vil du ikke merke allikevel. Gpu på samtlige er like og vil klokket stort sett likt varierende av kjøleløsning, hvilken uke kjernen er produsert, bios innstillinger(på skjermkortet) og at noen som feks. XFX har 0.1v mer i bios. Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 blir bare mer og mer forvirret jeg Eller om du tenker runde to tusen vil jeg anbefalle dette til 2256,- Sapphire Radeon X800 256MB GDDR3 PCI-E Med sine tolv pipelines r**** kjører det 6600GT. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har Albatron 6600GT og er fornøyd så langt, har ikkje hatt tid til å teste ut i spel enndå. Det skal snart overklokkes (har ein god følelse..) Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) edit:feil post Endret 2. februar 2005 av hamsterbom Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Club 3D er et relavtivt nytt firma firma, dette er også Albatron men kanskje til et hint at samme man som startet opp dette firmaet var også med å starte opp i sin tid Gigabyte. FX 5800 ultra'en til Albatron er jeg ganske fornøyd med, synes ikke den bråker i det hele tatt. (målte den til 24 db)noe som Terratec'en gjorde så inni i veggene. den var vanskelig å få tak i, akkurat som Soltek var i starten, men det var verdt å bestille helt fra Japan(rimeligst), var noe vanskelig da jeg fikk tilbakemelding på japansk. godt det finnes ordbøker på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå