~inso Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg får ikke bilde opp på skjermen. Bare en ulelyd (høy,lav) som går som en sirene. Eneste jeg har funnet den sirenelyden kan bety er "problem med prosessorkjøling" (har remontert og lagt ny kjølepasta på) og at strømkabelen ikke sitter godt nok. (har også forsøkt å remontere denne). Hva kan være galt? Et DFI WTC70-EX rev.A2 hovedkort for Pentium4 (1,5 eller 1,7) og Rambus (256mb) AWARD bios-brikke. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 minnet? er minnebrikkene (RAm) ordentlig sattni ? ta de ut og sett de inn igjen, kan være det som er problemet... Lenke til kommentar
ZeXeL Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 høres ut som typisk minnefeil ja. Mvh ZxL Lenke til kommentar
~inso Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Har forsøkt å sette i rambrikkene på nytt ja. Prøvd med en har jeg og. Er ikke pipelyden kontinuerlig når det er ram-feil? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har forsøkt å sette i rambrikkene på nytt ja. Prøvd med en har jeg og. Er ikke pipelyden kontinuerlig når det er ram-feil? kommer vel ann på hovedkort trur jeg Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kan være skjermkortet også! har opplevd ram-lignende pipelyder fordi skjermkortet ikke sto oredentlig nedi agp-porten Lenke til kommentar
~inso Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Bruker pci skjermkort :/ Lenke til kommentar
~inso Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Kan noen være snill og forsøke å komme til bunns i dette eller? Maskinen er jo i utgangspunktet veldig brukbar, og det er for dumt å kaste den uten å vite hva som er feilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå