Gå til innhold

Få som spiller Horde.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal være horde jeg også nå, skal iallefall sjekke fordelingen på serveren min før jeg velger rase.

Dessuten ser jeg ikke på noen av rasene som direkte "onde". Er ingen mester på lore i warcraft verdenen, men det er slik som dette jeg har forstått det.

 

De undead som er i WoW er de som gjorde opprør mot lichking (var det ikke det han het? lenge siden wc3 nå) og the burning legion. Derfor er de etter min mening ute etter et land å kalle sitt eget, ikke nødvendigvis legge hele verden i evig mørke og den leksa der.

 

Tauren og ork er jo bare misforstått, de er jo på ingen måte ond. Derimot er ære og styrke ord jeg heller vil bruke om disse, trollene også faktisk.

 

Vær så god å rett meg på det jeg sier, jeg har ikke spillt WC3 på over 1 år, og dette er noe jeg synes å ha lest et sted (det med undead altså) :yes:

 

Tror jeg kanskje skal ha en troll rogue, eller hunter som main, og heller ha en alliance dverg som nummer to :cool:

Lenke til kommentar

it is good to be bad...var det ikke noe slikt som var slagordet i dungeon keeper hvis jeg ikke husker feil...

 

Vel jeg(og tydligvis mange andre) er ikke helt enig med det.

 

Eneste horde karakteren jeg kunne tenkt meg å spille er tauren, men de kan ikke være noen tøffe classer :(

 

Som en som vandligvis spiller cleric-lignenes char, blir det nok palladin på meg når enderlig vi i europa også kan sette igang og spille :)

Lenke til kommentar
Hadde The Horde hatt et alternativ til Paladinen skull jeg nok vurdert å være en Undead eller Orc, men slik som det er nå forblir jeg Alliance :)

Selv syntes jeg det var kjedelig å spille som Paladin, men så er vel jeg typen som liker å gjøre stor skade på kort tid. Uansett har jeg større frykt for å møte en Shaman.

 

Paladins er latterlig enkle å slå ut i PvP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...