fneset Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei! Driver på å bygger meg eit anlegg i bil. Det eg mangler er sub. Har allerede kjøpt forsterker: usCARVOR Har sett på mange ulike suber men har sett mest på Sony XS-L121P5 Nokon som har erfaringer eller har høyrt noko om denne suben? Er den bra? Er interesert i noko med futt i. Vil ha 2 stk. Korleis vil forsterkeren være i forhold til suben? På førehånd takk.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 liker ikke sony eg, men kossen budskjet har du ? Kanskje man klare å oppdrive noe anna Lenke til kommentar
fneset Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 liker ikke sony eg, men kossen budskjet har du ? Kanskje man klare å oppdrive noe anna oki. vil bruke 2000 kroner på 2x12". har funnet ein del på qxl, men er litt usikker! Andre subber du kan anbefale? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 eg likte MTX sine subber, men dem e litt dyr for deg. Se på RF sine he subber, de koster ikke så mye men fungere ganske bra Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 fysjamei! seriøst de sony basserne der er crap.. ta å hør på en del forskjellig å merk forskjellen. Jeg anbefaler det samma som jeg vanligvis gjør, Dynabel sine bass elementer ( http://www.mamut.com/dynabel ) Utrolig mye for pengene, Men uansett hva du bestemmer deg for mener jeg hvertfall Sony bassern ikke er verdt pengene i det hele tatt. Rådfør deg med fler og hør isåfall på det før du kjøper noe Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Finn deg en god sjappe som faktisk selger god bilstereo, og hør, og sammenlign. Sony-elemeter er overprisa så det ljomer imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå