radivx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Er på jakt etter en større flatskjerm. Jeg har for tiden en 17" LCD PC skjerm, men dette er ikke det helt store når jeg har kompiser på besøk og skal se en film eller to. HiFi klubben har denne til 15000kr: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/bi...TV.htm?id=5442# Vet at det ikke blir like lekkert å se ett PC bilde på en 30" med den oppløsningen. Men er denne TVen god til å være TV, eller er den noe billig skrap? Endret 30. desember 2004 av vidiware Lenke til kommentar
radivx Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg endret tittelen for å få noen svar... Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er det ingen som vet noe om Hugoson? Vurderer selv å kjøpe en Hugoson 27". Dere kan lese om den her: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/bi..._TV.htm?id=5630 Er en veldig god pris på den, men lurer på om den er verdt pengene... Finner heller ingen tester av den noen plass. Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Disse skjermene er tilgjengelige i Hifiklubbens lokaler slik at en kan sjekke dem ut selv. Personlig ble jeg meget skuffet over innsynsvinkelen da jeg var innom og tok en rask titt på 30-tommern. På en annen side har jeg handlet mye hifi på klubben og har stor tro på at det man får der, ihvertfall ikke er det dårligste på markedet. Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Personlig ville jeg ventet en stund med å kjøpe lcd/plasma tv. Har sett en god del. Og alt for ofte er bildet for dårlig. Farger flyter inn i hverandre og det er veldig uklart. Hadde jeg trengt tv akkurat nå ville jeg nok heller funnet meg en Loewe Mimo 32". Er du heldig finner du den på salg, da det vel er en utgående modell. Har sjelden sett så bra bilde på vanlig tv. I tillegg er den pen å se på. Eventuelt kan du jo vurdere projektor. Stort bilde gir skikkelig filmopplevelse... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Var innom å så på TVen... Bildet var bortimot horribelt sammen med den DVD filmen fyren satt på. Alle fargene glir i ett og spesielt tekst er vanskelig å lese. Synes også at den var alt for lys til å være svart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå