Einar2 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Oppgradertet nettopp og kjøpte en athlon 3000+, radeon x800xt 1024 ram og ny hd (sata). KJøpte også en ny strømforsyning, siden den jeg hadde fra før av bare er på 200 W. Kjøpte en chieftec 420 W hos komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112007&cks=PRL Da jeg skulle skru dette sammen i dag passet ikke den store kontakten til strømforsyningen den kontakten som sitter på hovedkortet (msi neo2 plat) Hva kan jeg gjøre da, hadde jo liksom sett frem til å få det i gang... Er det mulighet for å bruke 200 W'rn eller kan man gjøre noe med Chieftecen jeg har slik at den kan passe. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
hds Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du har sikkert en 20-pin kabel,mens du trenger en 24-pins hvis jeg forstod riktig, her ser du hva du må ha, dra til en lokal forhandler og skaff en slik. Lenke til kommentar
Einar2 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ok, takk skal du ha Men blir det noe ytelsestap ved å bruke en slik? siden det er en slags adapter.... Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det kan ikke være mye med tanke på at det kun er omkobling av ledninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå