bigbeast Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når jeg opptaterer drivere til mitt Hercules radeon 9600....driverne jeg instalerer er catalyst 4,1......laster de ned fra hjemme siden til hercules og... Det som skjer er at jeg for feil melding på nesten alle spill jeg går inn på....og disse spilla fungerte før den vanlige xp feilen som lyder slik (send feil, ikke send eller dbug) eller denne (The application failed to initialize properly (0xc0000005). click on ok to terminate rhe application) Hva er feil? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Prøv denne. Edit:Du kan også bruke DriverCleaner før du instalerer den nye driveren. Endret 29. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nå er jeg frovirret. I den tiden jeg hadde et hercules 9800Xt (ikke så lenge siden) siste gang jeg sjekket så hadde de bare kommet il Cat 4.7 drivere eller no(gidder ikke å sjekek for å være sikker) Men uansett skal du oppdatere drivere så er www.ati.com det lureste du kan gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå