Gå til innhold

Nå begynner skjermkortet å virkelig loke !

gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nå hatt mye bullshit med kortet mitt .... Først disse artifacsene/pixselfeilene :

d3c1706a01032pd.jpg (Disse får jeg i alle spill, mest Direct3d spill som ati bruker )

Også nå dukker dette opp i alle mediafiler tilogmed opp i intro på spill (som kanskje spiller av mpeg eller noe) snneprikker3yn.jpg Disse fragekladdene dukker opp i flere forskjellige fasonger og kommer veldig ofte

Jeg har pøvd alle spillere som jeg vet om og alle codec , har installert Sp 2 og uninstalla

tilbake til Sp 1 men ingen ting hjelper :no:

Har at Ati kort med de nyeste catalyst driverne og har prøvd omega driverne !

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eller bare klokk ned

Hvorfor skal han klokke ned hvis han ikke har klokket kortet.(Forutsetter at han ikke gjorde det) Kan jo være noe bugs med skjermkortet ditt. Send det tilbake!

Fordi orginalkjøleren på 9800pro suger noe alvorlig, og kan føre til artifacts selv på standard hastighet. Klokker man ned og artifacts forsvinner, har man funnet ut problemet vertfall.

Lenke til kommentar
Fordi orginalkjøleren på 9800pro suger noe alvorlig, og kan føre til artifacts selv på standard hastighet. Klokker man ned og artifacts forsvinner, har man funnet ut problemet vertfall.

Ikke for å være prikete men i sigen hans står det at han har X800Pro, de har ihvertfall ikke noe kjøleproblem! :D Kan bare være noe feil med kortet hans! Send det inn! :thumbup:

Lenke til kommentar

har selv hatt problemer med radeon kort.

hadde et creativie radeon 9600. det var striper og sånt over hele skjermen(detta var helt enormt) sendte inn kortet å fikk et sapphire. og det har funka fint.

lønner seg å sende inn ja.

splinter cell 2 og power dvd fulgte med det sapphire kortet så jeg fikk 2 ting gratis :tease:.

Lenke til kommentar

Ikke for å være prikete men i sigen hans står det at han har X800Pro, de har ihvertfall ikke noe kjøleproblem! :D Kan bare være noe feil med kortet hans! Send det inn! :thumbup:

Ojsann, det var visst ikke trådstarter som hadde 9800 pro nei, jeg så litt feil. :blush:

Kjøleren på x800 er meget god ja..

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...