gamerman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hei Jeg har nå hatt mye bullshit med kortet mitt .... Først disse artifacsene/pixselfeilene : (Disse får jeg i alle spill, mest Direct3d spill som ati bruker ) Også nå dukker dette opp i alle mediafiler tilogmed opp i intro på spill (som kanskje spiller av mpeg eller noe) Disse fragekladdene dukker opp i flere forskjellige fasonger og kommer veldig ofte Jeg har pøvd alle spillere som jeg vet om og alle codec , har installert Sp 2 og uninstalla tilbake til Sp 1 men ingen ting hjelper Har at Ati kort med de nyeste catalyst driverne og har prøvd omega driverne ! Endret 29. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg hadde lignende artifacts på mitt 9800pro, den ene dagen jeg kjørte med en gammal celeron-kjøler istedet for den vanlige. Grunnen var da at kortet ble for varmt. Har du sjekka at vifta fungerer skikkelig? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Vifta funker perfekt Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 det er generelt mye mer kødd med ati sine kort en nvidia sine. men en kompis har hatt mye problemer med sitt 9600pro kort så han sendte det inn og fikk nytt 9800pro kort prøv å bytte kortet der du kjøpte det. eller bare klokk ned Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Skal bytte det Takker for svar har hatt så jævli mye pes med data as Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 eller bare klokk ned Hvorfor skal han klokke ned hvis han ikke har klokket kortet.(Forutsetter at han ikke gjorde det) Kan jo være noe bugs med skjermkortet ditt. Send det tilbake! Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Klokka et GF2MX kort for høyt en gang,og fikk akkurat samme symtomer Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 eller bare klokk ned Hvorfor skal han klokke ned hvis han ikke har klokket kortet.(Forutsetter at han ikke gjorde det) Kan jo være noe bugs med skjermkortet ditt. Send det tilbake! Fordi orginalkjøleren på 9800pro suger noe alvorlig, og kan føre til artifacts selv på standard hastighet. Klokker man ned og artifacts forsvinner, har man funnet ut problemet vertfall. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Fordi orginalkjøleren på 9800pro suger noe alvorlig, og kan føre til artifacts selv på standard hastighet. Klokker man ned og artifacts forsvinner, har man funnet ut problemet vertfall. Ikke for å være prikete men i sigen hans står det at han har X800Pro, de har ihvertfall ikke noe kjøleproblem! Kan bare være noe feil med kortet hans! Send det inn! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Har sendt det inn til mpx en gang før men da sa de at det ikke var noe gærent med det , har snakket dem nå og håper at det ornder seg Edit : Nei jeg har ikke klokket kortet Endret 30. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 har selv hatt problemer med radeon kort. hadde et creativie radeon 9600. det var striper og sånt over hele skjermen(detta var helt enormt) sendte inn kortet å fikk et sapphire. og det har funka fint. lønner seg å sende inn ja. splinter cell 2 og power dvd fulgte med det sapphire kortet så jeg fikk 2 ting gratis . Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Fordi orginalkjøleren på 9800pro suger noe alvorlig, og kan føre til artifacts selv på standard hastighet. Klokker man ned og artifacts forsvinner, har man funnet ut problemet vertfall. Ikke for å være prikete men i sigen hans står det at han har X800Pro, de har ihvertfall ikke noe kjøleproblem! Kan bare være noe feil med kortet hans! Send det inn! Ojsann, det var visst ikke trådstarter som hadde 9800 pro nei, jeg så litt feil. Kjøleren på x800 er meget god ja.. Endret 29. desember 2004 av likferd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå