Boluf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei har 2 skjermkort et PCI express 16x radeon x800xt 256 ddr og PCI express 16x nvida gforce 6800 256 mb så skal jeg selge det ene.. hva er egentlig prisen på disse kortene og hvilket av de bør jeg beholde ? har ikke peiling på hvilket som er best av de... MVH Morten Fikerud Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Om 6800-kortet ikke er et ultra-kort, men et helt vanlig 6800-kort, så er x800xt-kortet helt klart det beste. Prisene på kortene er vel enklest å finne i en webshop eller i prisguiden her på hw.no? Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jeg har faktisk ikke peiling.. men tviler på det for det står ikke noe ultra.. hva bør jeg selge det kortet for da? det er brukt i 1 dag fikk bud på 4 tusen men er av en kompis så vil ikke lure han har ikke peiling på hva det koster i butikken (nvida gforce 6800 256mb) Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Om det er et vanlig 6800-kort (non-ultra og non-gt) så er 4000 for mye. Om det er 100% strøkent (og fungerer perfekt), og brukt kun 1 dag, og det er med alt av bundle, så er det ikke for galt å ta ca. kjøpspris minus kanskje 100kr eller 200kr synes jeg. Ang. pris på kortet, så er ikke vi tankelesere, så du må nok oppgi hvilket merke det er (asus/msi/gainward osv.). Og ikke minst finne ut så du er 100% sikker på om du har et ultra eller ikke-ultra kort. Igjen så anbefaler jeg deg å kikke i prisguiden for å finne prisen på akkurat det kortet du har. Det er ikke store jobben Endret 29. desember 2004 av ZiggWarth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå