Anders1212 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hjelp! Sølte cola i mitt elskede Logitech Internet Navigator Keyboard SE ( http://www.logitech.com/index.cfm?countryi...crid=1&detail=2 ) tastatur i går. jaja tenkte jeg, kan vel kjøpe ett nytt ett, men etter jeg har lett en del i de mest kjente netshopene og butikker har jeg funnet ut at det ikke er lett å få tak i. Noen som har sett dette noe sted eller vet hvor jeg kan få tak i det? eller noen som vet om dette kan dekkes av garanti osv? Mvh Anders J. Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vet ikke om garanti gjelder når det er din egen feil hehe, mange har prøvd det samme som deg forgjeves, å finne Internet navigator SE.. virker som om det er fjernet fra allverdens nettbutikker nå må vel nesten kjøpe en annen type, slik som jeg Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei. Jeg søkte etter tastaturet på Prisguiden til Hardware Og her fant jeg det.. ikke samme farge på mpx.no men likevel Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Har et nytt et, som jeg la på hylla etter et par uker. (Likte ikke at Space-knappen var tyngre å presse ned enn de andre.) Du kan PM meg, hvis du er interessert, så kunne vi kanskje ordne noe... Edit: meldingen over kom mens jeg skrev... Endret 29. desember 2004 av bureaucrator Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Siden tastaturet er "dødt" så gjør som meg. Dusj det.. ta det med i dusjen. Masse vann. Varmt nok til å få bort den intørkete cola sirrupen. Så når du har gjort det. Skru det opp og rist ut mest mulig vann.. la tørke leenge .. en dag eller to. + hårtørrer kanskje ( ikke for varmt ). Og det funker helt fint nå. Jeg har ikke akkurat likt tastatur, men jeg har et logitech med en del ekstra knapper og USB hub innebygget. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 legger til et bilde jeg tok under tørkningen Lenke til kommentar
Anders1212 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 takk for alle tipsene! skal teste de nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå