Caliber Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hei, fant en annonse på bruktmarkedet for en komplett pc, packard bell såvisst. Leste gjennom annonsen, som i seg selv var ganske fæl med utropstegn og lovord i fleng, men så kom det en liten morsom en; "Dataen BRÅKER veldig lite (i værtfall ikke som PENTIUM eller AMD Athlon 64(serier) Dataen er ganske liten (mini tower). Stabil og "BOOTER" IKKE I DET HELE TATT ! " Lo så godt at jeg falt av stolen Endret 29. desember 2004 av Caliber Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 :!: :!: En fersking. Men jeg lurer på hva egentlig mente med dette: "BOOTER" IKKE I DET HELE TATT Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 At den ikke starter. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 At den ikke starter. Takk for hjelpen psilocybe... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Haha, fantastisk. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 At den ikke starter. Ahh... jo, det visste jeg. Trodde han faktisk bommet litt der, men den gang ei. Trodde ingen ville prøve å selge en pc som ikke engang starter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) At den ikke starter. edit: :!: at det går ann.. Endret 29. desember 2004 av Bundy Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Bwahahahahah :!: :!: :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tror jeg legger inn noen lapper på den der. Papirlapper, that is. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hahaha! Har du en link til hele annonsen? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hahaha! Har du en link til hele annonsen? Desverre, glemte det i farta, kanskje med vilje fordi jeg syns så synd på selgeren Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) "Dataen BRÅKER veldig lite (i værtfall ikke som PENTIUM eller AMD Athlon 64(serier) Dataen er ganske liten (mini tower). Stabil og "BOOTER" IKKE I DET HELE TATT ! " Joda, stabil og grei PC, men jeg vet ikke om jeg ville hatt den for det... Den virket litt FOR stabil... Endret 30. desember 2004 av KaYcH Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 "Dataen BRÅKER veldig lite (i værtfall ikke som PENTIUM eller AMD Athlon 64(serier) Dataen er ganske liten (mini tower). Stabil og "BOOTER" IKKE I DET HELE TATT ! " Joda, stabil og grei PC, men jeg vet ikke om jeg ville hatt den for det... Den virket litt FOR stabil... he he. dell Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 At den ikke starter. Har en følelse av at det ikke var akkurat det han mente.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Måten han skriver det på, får meg til å oppfatte det som at han sier at hvis en pc booter så er det negativt.. Kan jo hende at han skal lure penger ut av n00bs, og at han etterpå kan si at han skrev alt av info i annonsen, for etter det jeg vet, så kommer ikke kjøperne så fryktelig langt med å si at de ble lurt, i og med at det faktisk, sto i annonsen at den ikke starter.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 "Dataen BRÅKER veldig lite (i værtfall ikke som PENTIUM eller AMD Athlon 64(serier) Dataen er ganske liten (mini tower). Stabil og "BOOTER" IKKE I DET HELE TATT ! " Joda, stabil og grei PC, men jeg vet ikke om jeg ville hatt den for det... Den virket litt FOR stabil... he he. dell Dell bør ikke gjøres narr av, flotte ferdig-pc'er det. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Drennings programmer: *****Nero Barning Studio 6.0 Wohoo! Løf å kjød :!: Endret 31. desember 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Drennings programmer: *****Nero Barning Studio 6.0 Wohoo! Løf å kjød ... Det derimot er grunn til latterliggjøring! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Dell bør ikke gjøres narr av, flotte ferdig-pc'er det. enig i det, ihvertfall den jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå