crapgame Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 er aldersgrensen for å kjøpe raketter her i landet 18år? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det spørs om du snakker om racet: rakett: eller fyrverkeri: Første alternativ er nok fritatt for aldersgrensebestemmelser. Andre vet jeg rett og slett ikke. (men jeg antar at disse ikke selges til umodne fjortizzer) Tredje alternativ har 18 års aldersgrense. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 den andre er det vel ikke noen bestemt aldergrense på....må vel ha....utdanning innen yrke...noe i den dur'n! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *snip* Teit. Enhver person med normal IQ forstår at trådstarter mener nyttårsraketter. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er vel 16 år? På noen iallfall? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *snip* Teit. Enhver person med normal IQ forstår at trådstarter mener nyttårsraketter. De fleste med normal IQ forstår vel at han sannsynligvis mente det ironisk. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *snip* Teit. Enhver person med normal IQ forstår at trådstarter mener nyttårsraketter. De fleste med normal IQ forstår vel at han sannsynligvis mente det ironisk. Poenget var at det var en unødvenig post, dvs. spam. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva kaller dere de siste tre postene her da, om ikke spam? Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Spam og spam .. syns det innlegget var bra jeg .. Han var litt ironisk, men han svarte jo på det trådstarter spurte om .. han fikk jo svar om det var 18 årsgrense på fyrverkeri! Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Bare for å spikke fliser, så heter det vel innebandykølle og ikke rakket. Badminton eller tennisrakketter blir noe annet Kan man skrive rakket (som i badmintonracket)? For å svare på spørsmålet så er det 18 års aldersgrense ja. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg fikk nettop kjøpt, jeg er femten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Litt off topic, men selv følger jeg anmodningen om å bruke pengene på nødhjelp rettet mot Asia katastrofen. Litt trist at jeg ikke skal skyte opp raketter for ungene i år , men vi tåler det Angående aldersgrense så burde den være 16 år etter mitt syn, men det burde vært straffbart å skyte opp raketter i beruset tilstand. Skjer alt for mange ulykker pga stup fulle folk som tenker med 3 hjerneceller skyter opp raketter. Fikk selv skutt en rakket mitt i ræven for 5 år siden av en dritings 17 åring. Svei som et helvete, og bukse til 800 ble ødelagt. Værste var at han gjorde det fordi det var gøy å skyte mot folk. Er eneste gang i mitt liv jeg har banket opp noen uten at det var "direkte" selvforsvar. Ikke angrer jeg heller, hadde raketten truffet meg i ansiktet, kunne jeg blitt blind. edit: skriveleif Endret 29. desember 2004 av Dotten Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Litt off topic, men selv følger jeg anmodningen om å bruke pengene på nødhjelp rettet mot Asia katastrofen. Litt trist at jeg ikke skal skyte opp raketter for ungene i år , men vi tåler det Angående aldersgrense så burde den være 16 år etter mitt syn, men det burde vært straffbart å skyte opp raketter i beruset tilstand. Skjer alt for mange ulykker pga stup fulle folk som tenker med 3 hjerneceller skyter opp raketter. Fikk selv skutt en rakket mitt i ræven for 5 år siden av en dritings 17 åring. Svei som et helvete, og bukse til 800 ble ødelagt. Værste var at han gjorde det fordi det var gøy å skyte mot folk. Er eneste gang i mitt liv jeg har banket opp noen uten at det var "direkte" selvforsvar. Ikke angrer jeg heller, hadde raketten truffet meg i ansiktet, kunne jeg blitt blind. edit: skriveleif er helt enig med deg angående det med å skyte i beruset tilstand (egentlig aldersgrensa også) og han 17 åringen fortjente det han fikk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg fikk nettop kjøpt, jeg er femten Noe småsjit ja.... ikke raketter kjøpte bare for hundre spenn jeg, kjøpte 10 pakker chilli chots (tilsammen 30 stk) eller, er det raketter??? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Haha, når jeg var liten (rundt 11 år) så pleide vi å dra til Svinesund så fikk jeg kjøpt raketter og kinaputter aleine, heahe :!: Men det var sånne jallabutikker der den gang så de dreit vel i det bare de fikk noen penger Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg fikk nettop kjøpt, jeg er femten Noe småsjit ja.... ikke raketter kjøpte bare for hundre spenn jeg, kjøpte 10 pakker chilli chots (tilsammen 30 stk) eller, er det raketter??? en liten boks med en rakett inni (akkurat som en dårlig rakett) var der sammen med broren min på 17 da, han kjøpte større greier Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg fikk nettop kjøpt, jeg er femten Noe småsjit ja.... ikke raketter kjøpte bare for hundre spenn jeg, kjøpte 10 pakker chilli chots (tilsammen 30 stk) eller, er det raketter??? en liten boks med en rakett inni (akkurat som en dårlig rakett) var der sammen med broren min på 17 da, han kjøpte større greier De trodde sikkert han var 18...eller så viste ikke betjeningen om regelen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Litt off topic, men selv følger jeg anmodningen om å bruke pengene på nødhjelp rettet mot Asia katastrofen. Litt trist at jeg ikke skal skyte opp raketter for ungene i år , men vi tåler det Angående aldersgrense så burde den være 16 år etter mitt syn, men det burde vært straffbart å skyte opp raketter i beruset tilstand. Skjer alt for mange ulykker pga stup fulle folk som tenker med 3 hjerneceller skyter opp raketter. Fikk selv skutt en rakket mitt i ræven for 5 år siden av en dritings 17 åring. Svei som et helvete, og bukse til 800 ble ødelagt. Værste var at han gjorde det fordi det var gøy å skyte mot folk. Er eneste gang i mitt liv jeg har banket opp noen uten at det var "direkte" selvforsvar. Ikke angrer jeg heller, hadde raketten truffet meg i ansiktet, kunne jeg blitt blind. edit: skriveleif Du gjorde det du måtte gjøre. Raketter er litt skremmende, fint å se på, altfor farlig. Jeg er ikke redd sånn sett, men det er ALTFOR mange idioter som håndterer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå