Gå til innhold

18 årsgrense for rakket kjøp

crapgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs om du snakker om

racet:

EDGE30.jpg

rakett:

rakett-468.jpg

eller fyrverkeri:

rocketmen.jpg

Første alternativ er nok fritatt for aldersgrensebestemmelser.

Andre vet jeg rett og slett ikke. (men jeg antar at disse ikke selges til umodne fjortizzer)

Tredje alternativ har 18 års aldersgrense.

Lenke til kommentar

Litt off topic, men selv følger jeg anmodningen om å bruke pengene på nødhjelp rettet mot Asia katastrofen. Litt trist at jeg ikke skal skyte opp raketter for ungene i år :( , men vi tåler det :thumbup:

Angående aldersgrense så burde den være 16 år etter mitt syn, men det burde vært straffbart å skyte opp raketter i beruset tilstand. Skjer alt for mange ulykker pga stup fulle folk som tenker med 3 hjerneceller skyter opp raketter.

Fikk selv skutt en rakket mitt i ræven for 5 år siden av en dritings 17 åring. Svei som et helvete, og bukse til 800 ble ødelagt. Værste var at han gjorde det fordi det var gøy å skyte mot folk. Er eneste gang i mitt liv jeg har banket opp noen uten at det var "direkte" selvforsvar. Ikke angrer jeg heller, hadde raketten truffet meg i ansiktet, kunne jeg blitt blind. :roll:

edit: skriveleif

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Litt off topic, men selv følger jeg anmodningen om å bruke pengene på nødhjelp rettet mot Asia katastrofen. Litt trist at jeg ikke skal skyte opp raketter for ungene i år :( , men vi tåler det :thumbup:

Angående aldersgrense så burde den være 16 år etter mitt syn, men det burde vært straffbart å skyte opp raketter i beruset tilstand. Skjer alt for mange ulykker pga stup fulle folk som tenker med 3 hjerneceller skyter opp raketter.

Fikk selv skutt en rakket mitt i ræven for 5 år siden av en dritings 17 åring. Svei som et helvete, og bukse til 800 ble ødelagt. Værste var at han gjorde det fordi det var gøy å skyte mot folk. Er eneste gang i mitt liv jeg har banket opp noen uten at det var "direkte" selvforsvar. Ikke angrer jeg heller, hadde raketten truffet meg i ansiktet, kunne jeg blitt blind. :roll:

er helt enig med deg angående det med å skyte i beruset tilstand

(egentlig aldersgrensa også)

og han 17 åringen fortjente det han fikk

Lenke til kommentar
jeg fikk nettop kjøpt, jeg er femten :D

Noe småsjit ja.... ikke raketter

kjøpte bare for hundre spenn jeg,  kjøpte 10 pakker chilli chots (tilsammen 30 stk)

eller, er det raketter???

en liten boks med en rakett inni (akkurat som en dårlig rakett)

var der sammen med broren min på 17 da, han kjøpte større greier

De trodde sikkert han var 18...eller så viste ikke betjeningen om regelen.

Lenke til kommentar

Du gjorde det du måtte gjøre. :D

Raketter er litt skremmende, fint å se på, altfor farlig. Jeg er ikke redd sånn sett, men det er ALTFOR mange idioter som håndterer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...