Golding Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei. Har nettopp anskaffet meg en SX1, og noe av det første jeg ville teste var kameraet. Det som forbauset meg var at i et fullt opplyst rom så kan jeg ikke engang se hva som blir tatt bilde av eller hva som er på bildet etter jeg har tatt det, fordi det er så utrolig mørkt. Mener å ha lest en plass at en oppgradering av softwaren på telefonen skulle fikse dette, så jeg har lastet det ned og skal installere det så snart telefonen er ferdigladet. Uansett, er det meningen at bildene skal være så utrolig mørke, eller kan det fikses en plass? Har satt kvalitet til høy osv., men det er jo umulig å få noen tydelige bilder. Har dog kun testet innendørs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tror det stemmer at bildene er veldig mørke med det gamle FW'ene. Det blir bedre når du oppdaterer den. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Firmware versjon 7 og over har integrert nattmodus, men du kan fortsatt ikke få like lyse bilder sånn som på 6600. Lenke til kommentar
Golding Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Det ordnet seg nå, lyse og klare bilder. Videofunksjonen derimot er fortsatt like mørk. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det ordnet seg nå, lyse og klare bilder. Videofunksjonen derimot er fortsatt like mørk. Video funksjonen på Sx1 er bare bra når det er lyst ute.... blah... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå