fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) En venn av meg har msn 6.2...ifølge han så er kontaktlista hans rotete! Han har ikke noe grupper...men det som er problemet er at det som er logget på ikke står øverst i lista...men de står der de står når de ikker er pålogget hvis dere skjønner..så hvordan får han alle som er logget på til å ligge øverst? EDIT: LEIF Endret 29. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Contacts>Sort contacts by> Offline/Online Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 som jeg skjønner det så er ikke kontaktene samla i grupper? hvis ja så gjør du dette: når du er i msn så trykker du på menylinja. contacts->sort contacts by->groups eller Online/Offline. da skal ikke kontaktlista hans være så rotete mer. Lykke til. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Takk for hjelpen! Lærte jeg også noe nytt idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå