andrenos Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Noen som vet hvordan jeg forandrer .zip filer til .jar filer? Jeg fikk et spill av en kamerat som var .zip, og han sa at jeg skulle bare skrive .jar etter navnet på filen, men det funka ikke Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er det ikke en .jar fil som er zippet da? Altså at den ligger inni .zip filen? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 .zip er en komprimert fil, så det mest logiske svaret må være at .jar filen ligger "inni" .zip filen. Får å pakke opp en .zip fil trenger du et pakkeprogram. WinAce WinZip eller WinRar er nok de beste. Nedlastning av WinAce: www.winace.com Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Dette vet jeg.. Men det filene som ligger inni .jar filen som er pakket i en .zip fil.. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg forstår hva du mener. Jeg tviler på at .zip og .jar bruker samme "komprimerings metode". Derfor kan ikke telefonen se hva som er inne i "zip" filen, siden den ikke har programvare får å forstå språket den komprimerer i. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Uhh... skjønner ikke helt hva som er problemet da men. Det ligger neppe noen filer "inni" en jar fil, ettersom det er en java-fil. Det må være noen som roter fælt her... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Uhh... skjønner ikke helt hva som er problemet da men. Det ligger neppe noen filer "inni" en jar fil, ettersom det er en java-fil. Det må være noen som roter fælt her... Joda, her er det du som roter. Selvfølgelig ligger det noe inni .jar filen. En .jar fil er bare filen som samler opp alle filene som ligger inni. Inni .jar filen ligger alle grafikkene, lydene.. Bare prøv selv, de fleste pakkeprogram støtter ekstraktering av .jar filer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå