Gå til innhold

Diskusjon av Artikler


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bare en liten oppfordring i disse krigstider her på tilbakemeldingen;

 

I endel andre forum jeg er innom, så har man muligheten til å diskutere direkte etter å ha lest en artikkel, og de som leser artiklen har muligheten til å se om det er noen som har diskutert/kommentert innholdet. Jeg kom på det idag, da jeg leste en eller annen artikkel, at dette hadde vært en god idé å gjennomføre her også. Bare en sånn liten dings under alle artikler; hvis ingen har skrevet kommentarer enda, så står det bare "Skriv kommentar" e.l., hvis en eller flere har gjort det, så står det i tillegg headerne til de siste postingene. Veldig kjekk funksjon som gjør at man med en gang kan se hva andre synes om innholdet i artiklen, og kanskje få utfyllende informasjon, osv.

 

Bare en idé. Sjekk ut http://www.golem.de , og klikk på en artikkel, så ser man hva jeg mener.

 

mvh

 

André.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


andre_aronsen skrev (2002-06-07 15:37):

I endel andre forum jeg er innom, så har man muligheten til å diskutere direkte etter å ha lest en artikkel, og de som leser artiklen har muligheten til å se om det er noen som har diskutert/kommentert innholdet.


 

Absolutt noe vi skal vurdere ved videreutvikling av Hw.no. Tipset er altså notert.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...