CellularDude Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har kjøpt en adapter hos Clas Ohlson, som gjør at jeg kan koble til hodetelefoner med 2,5mm jack. Det er vel slike som passer til mp3-spillere. Er det noe å hente på å kjøpe noen andre hodetelefoner, i stedet for å bruke de som følger med 6630? Ønsker noen hodetelefoner som gir mer bass. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Feilpost, skikkelig en og.. Men uansett; www.microplex.no -> Koss headset, skal vistnok være bra! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Takk for raskt svar!! Skel sjekke ut Koss-telefonene. Forresten, hvis jeg postet feil, hvor skulle jeg postet? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har kjøpt en adapter hos Clas Ohlson, som gjør at jeg kan koble til hodetelefoner med 2,5mm jack. Det er vel slike som passer til mp3-spillere. Er det noe å hente på å kjøpe noen andre hodetelefoner, i stedet for å bruke de som følger med 6630? Ønsker noen hodetelefoner som gir mer bass. Tror det er 3.5mm som er vanlig Ikke helt sikker Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jo, det mest vanlige er 3,5mm. Men de er for store til at de passer til den adapteren jeg har. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Sier jo seg selv at 3.5 ikke får plass i 2.5 Hvorfor kjøpte du ikke adapter til 3.5 i steden forresten? Endret 29. desember 2004 av makos Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sier jo seg selv at 3.5 ikke får plass i 3.5 Fin skrivefeil Hvorfor kjøpte du ikke adapter til 3.5 i steden forresten? Kan ikke svare på hans vegne, men det finnes mange fler Pop-port til 2.5mm adaptere enn til 3.5. Trådstarter, du kan evt. kjøpe en 2.5 --> 3.5 adapter. Da har du støtte for de fleste hodetelefoner. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 oi, en fin leif der ja Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Makos: De hadde ikke 3,5mm-adapter hos Clas Ohlson. Har prøvd å sjekke på hjemmesiden deres også. Har ikke lyst å bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ok, du hadde vel ikke noe valg da Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Jeg vil ha skikkelig lyd. Lyden i 6630 er meget bra, men det mangler bass. Tenkte jeg kunne få mer ved valg av andre hodetelefoner. Men med pop-port ser det ikke ut til at jeg har store valg. Alternativet blir å gå ut og kjøpe en mp3-spiller. Der bør man vel kunne forvente et ok resultat. Iall fall ikke dårligere lyd enn i 6630. Kanskje en Creative Muvo TX? Da beveger vi oss bort fra mobiltelefoner SISTE! Ja, nå har jeg kjøpt en Creative MuVo TX 256 MB. 800 kr for å få godt med bass, men da slipper jeg å styre med adaptere. Men MuVo'en funker perfekt til mitt bruk og behov. Er kjempefornøyd med den! Og jeg slipper å tenke på å kjøpe mer minne til 6630. Kommer ikke til å bruke den særlig til mp3. Det var det. Endret 30. desember 2004 av CellularDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå