dj_j0tul Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hei! Jeg har et problem med grafikken i NFSU2.... Det ser ut som alt kjører i software! Svære firkanter, uansett om jeg setter på "normale" innstillinger på ATI-menyen, eller de beste. Har hatt dette problemet en stund, men det virker nesten som det "kommer og går" litt. Men nå har det stått stille en god stund..på Software-rendering ser det ut som Se på vedlegget. Har formatert ganske nylig i håp om at det hjalp, men nei. Kjørte først 4.12 ATI-drivere... prøvde nå med Omega 4.12 drivere, uten at det hjalp heller... Nyeste chipset-driver fra Nvidia er også installert. Noen som vet en løsning? Skjermkortet: PowerColor Radeon 9800pro Hovedkort: Asus A7N8X CPU : xP2500+ Ram : 512 Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er vel bare grafikken som er sånn i NFSU2. Er sånn hos meg også. Eneste det er bra grafikk på, er bilen... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Her kan du lese topicen jeg laget om det samme. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Prøv å still detaljene høyere og restart spillet. Funket hos meg Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dette skal vel strengt tatt postes under Spørsmål og Svar om spill i gamer.no-forumet, men uansett... Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Prøv å still detaljene høyere og restart spillet. Funket hos meg i spillet eller på ATI-panelet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Feilpostet, og emnet har vært omdiskutert opptil ørti ganger før. Sjekk linken et par poster opp. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg