Zjaxy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Her er specsa: -Asus K8V Se Deluxe -Athlon 64 3200+ -Twinmos pc3200 2*256 u\windbond -Western Digital 200gb S-ata -3com wireless lan card -Geforce 6800le -Aopen 52*32*52 cd-rw og problemet mitt er: cirka hvert femte minutt får jeg en blåskjerm der det står: MACHINE_CHEKC_EXEPTION. Hva kan dette skyldes? jeg har ikke overklokka, Hk og Cpu er kjøpt brukt og han jeg kjøpte det av hadde akkurat samme specsa og der har det funket i et halvt år.. Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Har du nullet ut bios? Hvis du har det, gå på advanced menyen og skru av AI overclocking. Hvis det finnsc noe sånt, jeg har k8v deluxe, vet ikke om det er samme BIOS. Men jeg hadde samme problem. Det som skjer er at AI setter V-CORE til 1.9v istedenfor 1.5v som er da på CPU'en, min du må finne v-coren på din selv (søk på google). Hvis ikke det er det, prøv å bytte plass på minne brikkene, kan være feil på minne også. Microsoft sin forklaring Endret 29. desember 2004 av BUFF Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jeg har resetta bios MANGE ganger..... jeg prøvde å bytte litt på minne o.s.v og jeg fant ikke noe AI overclokcer men v-coren sto på 1.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå