Joachim_F Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kampen fortsetter for Daniel Garner, den uheldige sjelen som har fått i oppdrag å redde skjærsilden fra en demonisk invasjon fra helvete. Her er Painkiller: Battle out of Hell. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Painkiller hadde i allefall kule og detaljerte fiender og noen meget pene kulisser (i allefall i Hell, i slutten), noe som tydeligvis ikke kommer til å forandre seg i Exp. pakken. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det må være noen som totalt har mistet gangsynet som skriver om dette i desse dager.... PS. Demoen, "Painkiller (228 MB)Zombie-skytefest går aldri av moten" er den eneste som jeg har slettet fra hardisken fordi jeg synts den var ekkel. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 PK er festlig, BOOH følger opp.. men er fryktelig kort dog. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det må være frustrerende å være så dårlig at man ikke kan kjøre mer enn normal Gå glipp av masse ting huffhuff. Nå skal man heller ikke bunnyjumpe gjennom mappene og drepe ting bare-når-du-har-tid-til-det. Det er masse secrets og "oppdrag" å finne/gjøre om man bare tar seg litt tid, og da er det kanskje ikke så kort lenger. Time Attack kan du gjøre ETTER at du har klart spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 dette spillet er vel noe av det mest hjernedøde å oppdrive, men duverden så morro! =D kan anbefales til alle som likte forrige spillet Lenke til kommentar
Azper Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg syntes painkiller var\er det Serious Sam aldri ble, et hjernedødt, men underholdende spill med inflytelse fra 90tallets fps spill. Grafikken var fin og flytende, selv om det kom vel så mange fiender på skjermen. Må innrømme at jeg blei litt redd (panisk?) på galehus-brettet i orginalen. EDIT: grammatikk Endret 30. desember 2004 av Azper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg