jalleks Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, etter at jeg er nå har hatt min K700 i litt over et halvt år føler jeg at jeg begynner å bli litt lei. Jeg liker telefonen og funksjonene, men jeg er bare litt lei av selve K700 som telefon Så da har jeg bare lyst på litt tips fra dere om en ny brukt telefon. Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, men ikke noe avansert -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ikke nødvendig, men er jo greit idag. -WAP: Ja -Kalkulator: Ja, er ikke alt man tar i hue -JAVA: Ja -Email klient: Ja -Spill: Ja, må ha det litt gøy innimellom Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Det er akkurat det samme for meg, men har litt lyst å prøve klapp mobil egentlig. -Vekt: 0-1000g -Antenne: Ett fett -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Helst ikke mindre enn den jeg har på K700 idag -Touchscreen: Trenger ikke det Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei Diverse: -Merke: Alt fra A til Å -Kamera: Ja -Videokamera: Ikke nødvendig -Symbian: Både ja og nei -Triband: Ja -Infrarød port: Trenger ikke dette -Bluetooth: Ja, må ha det -Minne: Det bør være en del minne, men er det minnekort, så er det ikke så farlig med innebygd-minne. -Minnekort?: Både ja og nei -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Jeg MÅ ikke, men er jo fint -Radio: Nei -3g(UMTS): Ikke egentlig nødvendig -Wlan: Nope -Batterilevetid: Det er både viktig og uviktig, greit at den holder ut dagen hvertfall -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mye SMS, en del ringing, noe spill. Jeg skal da som sagt ha en ny telefon. Men jeg kan fortelle dere at jeg ikke har planer om å kjøpe en helt ny telefon, men mer brukt. Altså en ny brukt mobil. Hvis dere skjønner Jeg har sett på en del telefoner på mange bruktmarkeder og alt er for så vidt av interesse. Men det bør være av de nyere telefoner. Jeg har blant annet sett på 6630, S700 og D500. Som sagt så skal jeg kjøpe brukt og da er det jo litt billigere enn nytt. Mest interessant er nok kanskje 6630 ettersom denne har "alt" etter min mening. Men jeg vet ikke helt. Vær så snill dere og ikke begynn å krangle om hvem av de som er best Ellers takk for tips! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Beklager offtopic, men skal du da selge din K700i ? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Beklager offtopic, men skal du da selge din K700i ? Vi tar det over PM. Så sjekk der Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Siden du skal ha brukt "nytt" kan du vel kanskje få en 6630 får under 4000kr hvis du er heldig. Ellers er D500 absolutt å anbefalle! Men gå for 6630 Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 http://amobil.no/art.php?artikkelid=12501&side=8 Her har vi kongen Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ja. Regner med det blir en 6630. Jeg husker jeg hadde 6600 og det eneste jeg savnet på den var stereolyd Skjermen på denne telefonen er jo helt sinnsyk! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Skjermen på denne telefonen er jo helt sinnsyk! På 6600? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tror han mente 6630 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tror han mente 6630 Det er vel det samme når skjermen ca er helt lik? Og *Dragon*, greit at det finnes bedre skjermer. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Skjermen på denne telefonen er jo helt sinnsyk! På 6600? Både på 6600 og 6630. Ja, greit nok at S700 er større, men det får så være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå