sete Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) My Chemical Romance - Three Cheers For Sweet Revenge Jimmy Eat World - Futures Green Day - American kjernekar (pga av sensur, men dere skjønner hva jeg mener) Descendents - Cool To Be You Katy Rose - Because I Can Rise Against -Siren Song Of The Counter-Culture Tsunami Bomb - The Definitive Act Likte lista fra 2003 bedre da Håper at 2005 blir et bedre musikkår. Og det starter med at Bright Eyes gir ut 2 album på samme dag (24.01.05) Endret 31. desember 2004 av sete Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 John Frusciante - Shadows Collide With People (årets beste plate) Velvet Revolver - Contraband Red Hot Chili Peppers - Live in Hyde Park Kommer sikkert på flere etterhvert. Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Tilfeldig rekkefølge. Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice Ayreon - The Human Equation Drudkh - Autumn Aurora Kronos - Colossal Titan Strife edit: Oops, var visst fra 2003 Orphaned Land - Mabool Finntroll - Nattfødd Arsis - A Celebration Of Guilt Behemoth - Demigod Pig Destroyer - Terrifyer edit: la til Biomechanical - Eight Moons edit: la til Jeg kan bekrefte at ALLE platene er gitt ut i år...Plateselskapet hos alle bandede er Nuclear Blast, og de er meget ryddige! Nuclear Blast har kun band som kan kalles Metal, og det er derfor jeg liker det selskapet så godt. Jeg har ikke kjennskap til andre selskaper, men Nuclear Blast er meget kjent innen Metal-miljøet, og det kreves litt for å få en kontrakt med Nuclear Blast... Og jeg kan bekrefte at ihverfall Spiritual Black Dimensions og Colony ikke er gitt ut i år (begge i '99). Mulig du har latt deg forvirre av Nuclear Blasts irriterende tendens til å gi ut dusinvis av deluxe editions, releases, digipacks, limited editions etc. for hver plate. Endret 1. januar 2005 av Hybelkanin Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Behexen - By the Blessing of Satan Tsjuder - Desert Northern Hell Meshuggah - I Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vreid - Kraft Enslaved - ISA Finntroll - Nattfödd Meshuggah - I Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 må si Rammsteins Reise Reise! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Bertine Zetlitz - Rollerskating Chromeo - Shes in Control Gram Parsons - Sacred Hearts And Fallen Angels-Anthology Jim White - drill a hole in that substrate Steve Earle - The Revolution Starts Now Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nightwish - Once Rammstein - Reise reise Children of bodom - Trashed, lost and strongout Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vreid - KraftEnslaved - ISA Finntroll - Nattfödd Meshuggah - I Hvordan i alle dager kunne jeg glemme vreids plate i min liste? Fantastisk skive Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg kan bekrefte at ALLE platene er gitt ut i år...Plateselskapet hos alle bandede er Nuclear Blast, og de er meget ryddige! Nuclear Blast har kun band som kan kalles Metal, og det er derfor jeg liker det selskapet så godt. Jeg har ikke kjennskap til andre selskaper, men Nuclear Blast er meget kjent innen Metal-miljøet, og det kreves litt for å få en kontrakt med Nuclear Blast... Og jeg kan bekrefte at ihverfall Spiritual Black Dimensions og Colony ikke er gitt ut i år (begge i '99). Mulig du har latt deg forvirre av Nuclear Blasts irriterende tendens til å gi ut dusinvis av deluxe editions, releases, digipacks, limited editions etc. for hver plate. Det sto ingenting om at re-releases ikke kunne postes... *host host* Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg går for Velvet Revolver - Contraband. Muligens også Nightwish - Once. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Norske; WE - Smugglers Thomas Dybdahl - One Day You'll Dance For Me, New York City Enslaved - Isa Internasjonale; Bjørk - Medulla Morrissey - You Are The Quarry Tom Waits - Real Gone Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 I tilfeldig rekkefølge. Zero 7 - When it falls Morrissey - You are the quarry Sondre Lerche - Two way monologue Sissy Wish - You may breathe... Rilo Kiley - More adventurous Kings of Convenience - Riot on an empty street Mark Knopfler - Shangri-La Iron & Wine - Our Endless Numbered Days Alison Krauss And Union Station - Lonely Runs Both Ways Leonard Cohen - Dear Heather A Girl Called Eddy - A girl called Eddy Annie - Anniemal Bobblere for min del er Björk, PJ Harvey, U2, The Cure, Ephemera, St. Thomas, Bertine Zetlitz (og sikkert noen jeg har glemt) som har levert helt ok album, men som ikke når helt opp i år. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kyllie Minouge - Ultimate Kylie Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Rammstein - Reise Reise ingen over og ingen under.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Rammstein - Reise Reise ingen over og ingen under.. bra smak! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Thomas Dybdahl - One Day You'll Dance For Me, New York City Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Thomas Dybdahl - One Day You'll Dance For Me, New York City Den bare vokser og vokser Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Green Day - American I'diotEt helt fantastisk bra album. (wtf? i-d-i-o-t = kjernekar!?) 100% enig ! samt U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb ! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Thomas Dybdahl - One Day You'll Dance For Me, New York City Den bare vokser og vokser Ja, nydelig plate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå