kaiern Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nuclear Blast har kun band som kan kalles Metal, og det er derfor jeg liker det selskapet så godt. So tr00. Helt klart... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Oioioi... Jeg glemte helt Sirenia... Sirenia > An Elixir For Existence Det er ikke Nuclear Blast, men det er bra for det. Jeg mener, det er jo ikke bare Nuclear Blast som er bra (selv om Nuclear Blast er bedre enn det meste)... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Nuclear Blast har kun band som kan kalles Metal, og det er derfor jeg liker det selskapet så godt. So tr00. Helt klart... Tr00. 3VIL. M3TAL. \m/ ...Nuclear Blast er meget kjent innen Metal-miljøet, og det kreves litt for å få en kontrakt med Nuclear Blast... Jepp, de tar vel ikke sjangse på band som de ikke tjener penger på... Hey wait a minute! det er jo ikke tr00 i det hele tatt! Death to t3h commercial! *aargggh* Endret 30. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Oioioi... Jeg glemte helt Sirenia... Sirenia > An Elixir For Existence Det er ikke Nuclear Blast, men det er bra for det. Jeg mener, det er jo ikke bare Nuclear Blast som er bra (selv om Nuclear Blast er bedre enn det meste)... Ett meget godt album. Helt enig der Men seriøst folk. Sjekk ut Blackfield - Blackfield. Det er ett sideprosjekt fra noen av folka i porcupine tree. Sier vell sitt.... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tilfeldig rekkefølge: Blindside - About A Burning Fire Diablo - Eternium Ensiferum - Iron In Flames - Soundtrack To Your Escape Jimmy Eat World - Futures Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Blindside - About A Burning Fire Men Silence er bedre, imo. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Meshuggah - I Best. Song. Ever. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Blindside - About A Burning Fire Men Silence er bedre, imo. Enig der, Silence fra 2002 er bare best. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Isa av Enslaved. Tvers gjennom bra! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Green Day - American I-d-i-o-t (er vanligvis ikke den som liker sånn type musikk, men denne skiva falt fort i smak hos meg) edit: american "kjernekar" hørtes litt underlig ut Endret 31. desember 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Green Day - American I-d-i-o-t (er vanligvis ikke den som liker sånn type musikk, men denne skiva falt fort i smak hos meg) Ja, hadde lave forventninger til den plata, men den var mye bedre enn jeg trodde. Samme gjelder vel også Lostprophets - Start Something som en nevnte tidligere. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ja, hadde lave forventninger til den plata, men den var mye bedre enn jeg trodde.Samme gjelder vel også Lostprophets - Start Something som en nevnte tidligere. Har du hørt The Fake Sound Of Progress? Av Lost Prophets? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har du hørt The Fake Sound Of Progress? Av Lost Prophets? Any good? Me likes Start Something. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Mye bedre. Mye mere trøkk. Imo. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har du hørt The Fake Sound Of Progress? Av Lost Prophets? Altfor mye. Litt lei pga. kamerat som er fanboy. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hehe, I see. De er ikke favorittbandet mitt, akkruat. Men likevel syns jeg "The Fake Sound Of Progress" slår hardt fra seg. Mange sanger med særpreg og fete riff. Syns ikke at "Start Something" er like bra. Men på den andre siden så har jeg ikke hørt så mye på det. Kaiern: Sjekk ut "Handsome Life Of Swing" og "Kobrakai". Jeg tror du vil like de. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har prøvd å henge med dette året. her er noen av de jeg kom på nå i farta. I usortert rekkefølge: Modest Mouse - Good news for people who love bad news Madvillain (MF Doom + Madlib) - Madvillainy Bjørk - Medulla Kanye West - The College dropout Plan Interpol - Antics The Streets - A Grand dont come for free Hei Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 WE - Smugglers Thomas Dybdahl - One Day You'll Dance For Me, New York City Soundtrack Of Our Lives - Origin Vol. 1 Tom Waits - Real Gone Gatas Parlament - Fred, frihet og alt gratis Sikkert glemt noen i farta, men men Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Green Day - American I'diot Et helt fantastisk bra album. (wtf? i-d-i-o-t = kjernekar!?) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ayreon - The Human Equation Hmm....overrasket over at flere har hørt om Ayreon. Knallbra skive, fra denne nederlenderen. Det meste han har laget er jo bra. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå