Jc-g Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Ser at Xbox-versjonen har kommet i butikkene i USA. Mottakelsen ser ut til å være svært god blant de som har fått tid til å spille det. Grafikken er generelt bedre enn på en middels PC, og like bra som på en PC med GeForce 3/4. Lyden er 5.1 og kontrollene skal være svært enkle å lære seg. (Man kan også sette opp sine egne kontroller) Dette får meg til å sikle etter dette spillet. Men jeg har ennå ikke sett noen release dato for Europa. I butikken sier de at spillet skal komme 20.06, men det tviler jeg på. Denne datoen er gammel, og ble offentliggjort lenge før forsinkelsene kom. Så er det noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Dette var da gode nyheter! Hold meg oppdatert på Morrowind ala Xbox nytt. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Mitt innlegg er basert på hva andre på hva andre har sagt. Jeg har ikke prøvd spillet på Xbox selv, men etter å ha surfet litt rundt på ulike forum ser det ut til at folk digger spillet Kan knapt vente.. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Ok, jeg fikk nettopp svar fra Pete Hines fra Bethsoft angående når Morrowind slippes til Xbox i Europa. Jeg er redd noen av dere blir skuffet, andre visste det kanskje fra før. Det slippes i august :sad: Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Morrowwind utgis 30.aug i europa-engelsk versjon kunne vært ute i går-problemet er tyskere og froggis som overhodet ikke kan språk-vi må vente på at spillet blir oversatt-utover høsten blir det flere spill som kommer likt USA/EU. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 August er da ikke så veldig lenge til... Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg drar i militæret i midten av august. Også jeg som gledet meg il å spille morrowind i løpet av denne måneden =( Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 17:54, Raggie skrev:Jeg drar i militæret i midten av august. Også jeg som gledet meg il å spille morrowind i løpet av denne måneden =( akkurat det samme her! Tror jeg dauer. Jeg tar med meg Xboxen, SAMMA HVA. jeg skal spille dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå