Omar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei. Jeg har lastet ned Xbox linux, og jeg har brent det ut på cd. Jeg har ikke installert det enda, men jeg skal gjøre det snart. Jeg titta litt på FAQ'en på www.xbox-linux.com og jeg kom over dette: Can I run VMware in Xbox-Linux? Yes. You can run MS-DOS and Windows 95/98/ME/NT/2000 on an Xbox on top of VMware in Linux. If configured correctly, the guest operating system can have up to 48 MB of RAM (on a 64 MB Xbox; up to 112 MB on a 128 MB Xbox). Performance is very good (even playing DivX in Windows works flawlessly). Windows 3D games will not work because the VMware Tools SVGA II driver (4.5.2) emulates only 2D video hardware with 16MB video RAM. Er det noen her som har gjort det og kan forklare meg hvordan jeg skal gå fram? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 http://forums.xbox-scene.com/index.php?showforum=68 spørr heller her... men utifra det jeg forstår er det vanskelig å få til det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå