Hoppesagåsa Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har en Yahoo webmail-konto som er i ferd med å bli full. Finnes et metode for å laste ned all mailen min, i et eller annet format, slik at jeg kan ta vare på disse i ettertid? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hei Hoppesagåsa! Leser du eposten direkte fra yahoo sine heimesider? Om yahoo mail systemet er pop3 og du bruker windows OS.Så kan du sette opp Microsoft Outlook til å lagre epostane for ettertida. Elles så kan du skrive ut epostane eller kopiere teksten i epostane og lagre dei i eit txt dokument. Bare noen forslag. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Du har ikke mulighet til å forwarde alle mailene da? (bruker ikke Yahoo mail) Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har ikke POP3-adresse, men er i ferd med å opprette det nå. Ser u t som det er løsningen. Ellers kan jeg jo selvsagt vidresende all mailen. Det tar bare pokker så lang tid når det ligger flere hundre mail der, og man bare videresende en mail av gangen :sad:. Lenke til kommentar
eljar Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Skal du ha pop3-access til Yahoo mailen din koster det penger. De innførte det fra slutten av april eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå