scoot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Okei, jeg har nå levd med en A50 i et par måneder, har overlevd. Men nå, nå er den helt på tryne, slår seg av osv.. Jeg trenger en billig mobil jeg kan bruke over vinteren/våren, siden det ikke er noen proff telefoner som frister nå ! ( Venter på Samsung SHG-E720 ) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Spiller ingen rolle -MMS: Ja -GPRS: spiller ingen rolle -EDGE: spiller ingen rolle -WAP: spiller ingen rolle -Kalkulator: helst -JAVA: spiller ingen rolle -Email klient: Nei -Spill: Gjerne det, men ikke noe krav! Form: -Helst klapp, men vanlig funker! -Vekt: Spiller liten rolle -Antenne: helst interigert -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge -65000 farger eller mer -Størrelse på skjerm: helst litt størrelse. -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 500 og 1500 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): Nei Diverse: -Merke: Åpen for alt! -Kamera: Ja -Videokamera: Spiller ingen rolle, men gjerne det! -Symbian: Nei -Triband: Samme for meg -Infrarød port: JA -Bluetooth: ikke nødvendig, men gjerne det! -Minne: Minimum 3 mb -Minnekort?: Nei -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Gjerne det! -Radio: nei -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei. -Batterilevetid: Helst litt batteritid -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sms.. Bruker den nesten bare til sms. Endret 29. desember 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Siemens C65 kan nok passe deg ganske så bra Se litt nærmere her Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jepp, passer datakabelen til M65 til C65 ( har en liggende ) Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hadde ike du M65 da ScOoT? Hva har skjedd med den? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hmmm... Godt spørsmål Scoot. Men sjekk her C65 står ikke nevnt der. Men jeg fant heller ingen andre kabler til C65 Edit: Fant ut se her Det skal fungere! Hvis du har DCA 510? Endret 29. desember 2004 av jalleks Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Makos, hadde M65, solgte den til min lillbror.. Enkelt og greit fordi jeg ikke trengte den telefonen, trengte heller penger. Jeg hadde lyst på klapp telefon, og det skal jeg ha, men siden A50`n streika, må jeg ha en mobil og bruke til klapptelefonen jeg har lyst på kommer på markedet. DCA-510 jeg har, ja! .. Takk Jalleks! Endret 29. desember 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå